Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Nä de vågar jag inte testa med igen. Hann ju få upp hoppet även om man innerst inne visste att det var för tidigt att ens testa.
Jättetråkigt
Nä de vågar jag inte testa med igen. Hann ju få upp hoppet även om man innerst inne visste att det var för tidigt att ens testa.
Clearblue tidig detektion.. Spökstreck?
Hej alla! Idag kom mitt test tillbaka negativt. :( dock har jag tagit ÄL test i Två veckor men sparat de senaste 7 testerna. Tog ut pstav för en vecka sedan som jag haft i 8 månader. Stoppade in staven medans jag ammade så har haft utebliven mens i två år.
Men de jag undrar är om något av testerna ser positiva ut? Dom ligger lite hullerombuller förutom de Två längst upp. De är frn igår och imorse. Tacksam för svar. Och även. Hur lång tid tar de innnan mensen kommer igång efte pstav? Kan man undvika den och träffa rätt direkt? Kan ägglossningstester vara falska? Visa negativt fast man har ÄL? Har känt av ÄL men fått negativt öndå.
Översta bilden är tagen i lampljus och andra bilden är tagen i dagsljusAnar du inte strecket på översta bilden? Det syntes ett svagt streck i verkligheten men när jag kollade i dagsljus syntes det inte lika tydligt
Brukar det va negativt om det inte syns på bild?
Mina två (!) positiva från CB var tydligen spök eller felaktiga... Testade blankt med PE nyss herregud vad besviken ock ledsen jag är. Laddar upp de så ni kan se hur tydligt det kan vara...
Mina två (!) positiva från CB var tydligen spök eller felaktiga... Testade blankt med PE nyss herregud vad besviken ock ledsen jag är. Laddar upp de så ni kan se hur tydligt det kan vara...
Ja jag har varit med om det innan också men aldrig såhär tydliga test... Ja verkligen, jävla skittest!!
Så nu kan min mens få komma så vi kan få förska ännu en gång..!
Finns det några billiga testa tidigt test man kan beställa på internet med snabb leverans?
Snälla? Har någon fått såhär på bim-4 och varit gravid? Fått spök på cb tidigare men detta ökar i styrka och är bredare o blåare.
Vad tror ni?