• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Digitalt brukar inte visa så tidigt även om det är nått.

• popcornplaya

Jennie29: såg den bilden du la in ensam nu från bim-6 och det är ju helt klart ett streck men då det är cb vågar jag inte säga grattis.

• popcornplaya

Electrodiva: det syns ju helt klart ett streck men det ser ut att sitta lite långt ifrån, det är inte färgrester som kan samlas i början? Svårt att se på så långt håll och så suddigt. Men sitter det där det ska så är du nog allt gravid :)

• popcornplaya
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-20 13:13:41 följande:
    Ok vad var det som du inte gillade?

Tja den visade aldrig hög utan jag fick max direkt så den verkade inte funka så bra på mig. Sen var det jobbigt att behöva sätta på den varje dag och att passa dom där tiderna det skulle vara inom. Tyckte den var stressande. Och stickorna är ju rätt dyra, blir ju billigare med testlagrets ÄL tester.
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya
    Madelonen1 skrev 2012-01-20 13:59:05 följande:

Hej igen tjejer..

Jag skrev för ett litet tag sen och frågade er om mina ÄL-tester. Sen den 13:e har jag bara haft jättesvaga tester så nu undrar jag om ni tror att jag kan ha haft ÄL då (även om teststrecket är svagare)? Eller om jag har missat den helt nu? Jag har börjat få molvärk och haft det i 5 dagar nu typ. Först trodde jag att det då var ÄL på gång, men inget utslag alls på stickorna.. Vad tror ni?

Lägger in en bild på testerna runt den 13:e!    
    Svårt att säga för inget av de tester du har på bilden är ju positiva kan ju hända att du hade en väldigt kort period där du skulle fått fullt utslag och att du då missade det.
  • popcornplaya
    Momtobee skrev 2012-01-20 14:28:24 följande:
    Hej.
    Jag har följt er tråd i bakgrunden nu ett tag och nu skulle jag verkligen behöva er hjälp.
    Jag fick missfall förra fredagen (13/1), började blöda måndagen innan (9/1). Blödningen har slutat och idag såg testerna ut såhär. Vad tror ni äl eller tidigare grav som ger pos på ältesten?

gravtest

ältest
    Är så litet att det är svårt att se men det ser ut som det kan vara ny ÄL på gång för gravtestet ser negativit ut eller kan jag ana en skugga??? Äh jag ser typ inte =P
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester