• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Helenmedh skrev 2012-01-25 12:23:18 följande:
    Haha ja men man vill ju ha staaarkt Men ja, jag har ju några dagar kvar att vänta, hoppas och längta

Visa bild på hur det sur ut nu då! Vet att när jag har fått plus tidigt så har det först bara synts efter tiden gått ut för att sen bli starkare varje dag.
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya
    sweasmamma skrev 2012-01-25 13:28:08 följande:
    inte såååå!!!!!!JA MONGO!!!!!=)
    Gillar verkligen er i tråden men snälla tänk på innebörden när ni använder sånna ord Obestämd
    Jennie83 skrev 2012-01-25 13:28:18 följande:
    ja oj va jag hoppas, o att de stannar isåfall denna gång

på villka sidor ligger dina test????
    Det syns ju på ditt test idag också. Och håller tummarna för att det ska gå bättre för dig denna gång!!!!!!

• popcornplaya
    sweasmamma skrev 2012-01-25 13:37:21 följande:
    ber om ursäkt !!! inte snyggt sagt 

Man är ju uppväxt med att säga så, jag vet! Är inte sur utan det är bara jag som försöker ändra världen ett steg i taget...hehe
  • popcornplaya
    Langtarmassa skrev 2012-01-25 13:41:26 följande:
    Jag hjälper till ;) Försöker också få folk att sluta använda det som ett skälsord.. har en kusin som har downs syndrom/är mongolid :)
    Ja både det och cp är nått jag slutat med helt. Och ordet mongolid är överhuvudtaget ett förlegat uttryck precis som neger t.ex.

Men ska inte starta en diskution om detta nu Flört Försvara mitt barn lär det bli tällfällen av i livet ändå. Och jag är en krigarmamma...hehe  
  • popcornplaya
    Knasot skrev 2012-01-25 15:06:23 följande:
    Hm va konstigt, jag klistrade in bilden i textrutan så borde väll funka? hmm  =(  Aja jag får göra ett nytt försök när jag kommer hem ikväll!

Tror inte det funkar att klistra utan du får ladda upp.
  • popcornplaya

Helenemedh: åh grattis!!!! Hoppas det går lika bra för mig med boragon!!! Både du och gumsann plussat nu :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester