• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie83: kollar på dina bilder i mobilen nu och det ser ju onekligen ut som att du är gravid ;)

• popcornplaya
    sweasmamma skrev 2012-01-25 09:57:36 följande:
    tack skrutt !!! håll tummarna ör mig. ska testa idag .plus eller digitalt

Tror inte digitalt visar nått om det inte syns på testlagrets eftersom det är känsligare.

Angående flytningar så brukar jag själv vara helt torr innen mens så det är så jag vet att det inte är nått.  
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya

Håller på att bli tokig!! Hatar att vänta på ÄL, är så sjukt seeeegt!! Går runt och känner mig gravid också...hahaha Men tror det är för att jag har sån molvärk i äggstockar/livmoder. Undra om det beror på boragon?? Nån mer som fått så?

• popcornplaya
    Helenmedh skrev 2012-01-25 11:40:41 följande:
    Tack Men det är knepigt, igår på bim-6 tog jag testet runt 18.30 och då såg man utan att behöva anstränga sig jättemycket, idag stirrar och stirrar jag men ser bara ibland irl... Även om det är med morgonurin :/

Men det finns de som testar starkare på kvällen!
  • popcornplaya
    Helenmedh skrev 2012-01-25 11:48:10 följande:
    Hahaha tror du?! Njae.. Vet inte omjag vågar hoppas!

Popcorn: Jaså? Jag kanske är en sån då? Hahah får ta med mig ett test på jobbet ikväll och testa  

Jag håller tummarna lite extrahårt för dig eftersom du tar borago och jag då får lite extra hopp om att det är ett mirakelpiller....!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester