• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ni ger mig hopp i alla fall :) åh vad jag vill ha äl nu så jag kan börja med gravtesterna sen ;)

• popcornplaya

Våga vägra ;)

Jag är på dag 15 i alla fall och nu börjar det synas en liten stegring på ältesten :) fick till lite mys ikväll också och kommer väll fortsätta med minst varannan nu dom närmsta dagarna.

• popcornplaya
    Helenmedh skrev 2012-01-26 10:33:20 följande:
    Översta bim-5
    nedersta bim-4..

Händer detta verkligen? <3

Det händer!!! Du är GRAVIIIIID
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya
    Jennie83 skrev 2012-01-26 10:45:51 följande:
    Dagen CB efter en massa kaffe Ser ni???, Sweasmamma trixa????????

Jag ser! Men det känns inte som det blivit starkare under dom här dagarna..... När va det du hade bim nu igen?? Du är fortfarande på bim- va?
  • popcornplaya
    Twizz skrev 2012-01-26 10:51:39 följande:
    Mitt första test tog jsg på jobbet och var lite stressad, testet visade inget men sen efter ett par timmar när ja kikade såg jag att det höll på o försvinna (gravid-strecket). Jag blev lite fundersam o köpte senare på eftermiddagen ett nytt test, som visade 2 streck efter bara några sekunder. och som fortfarande visar 2 streck :) gravid i v. 21+1 nu :) lycka till mer plussandet! Mitt råd är att köpa 2 st ;)
    Grattis till bebisen i magen!

Haha tror dom flesta här inne köper fler än två, själv har jag 27 st som väntar på att bli använda. 
  • popcornplaya
    Jennie83 skrev 2012-01-26 10:54:46 följande:
    är väldigt osäker när bim är, trodde först de va idag, men insåg att jag brkar ju ha mellan 28-32 dagar, därför ska jag nog avvakta med o testa igen. som sagt detta är inte morgons urin har druckit 5 kaffe koppar då jag tog detta. o strecket e kvar
    Testar du ikväll igen? Spännande detta!
  • popcornplaya

Här börjar det hända lite med äl testen i alla fall. Översta från igårkväll och understa från idag på förmiddagen. I brist på gravtest att lägga upp så får jag väll lägga in dom här...hehe

• popcornplaya
    Gummsan skrev 2012-01-26 13:26:18 följande:
    Knasten83: Jätte tack!

Nelliepop: Tack.

Ja du får allt stanna kvar!! Snart är det dags för mig att börja testa och då behöver jag många ögon för att se skuggor på mina blanka test!

Föresten ni som ätit borago, hade ni också molvärk flera dagar innan äl och ganska kraftig molvärk?  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester