• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Together: förstår att du känner som du gör. När man försöker få en bebis är det skitjobbigt att se alla som plussar och gravidmagar och små bebisar överallt. Det är bra att ha en blogg för då kan du skriva av dig om allt du känner! Det är bara nyttigt.

• popcornplaya

Together: haha ja jag kanske spyr lite galla i din blogg sen ;) kanske när jag får nästa mens och allt känns hopplöst.

Jag har aldrig direkt haft nått mf förutom en typ kemisk grav eller vad man ska säga. Men jag vet hur det är att känna att allt inte går som det skulle och fråga sig själv varför just jag?

• popcornplaya

Nelliepop: första barnet? Det är verkligen något speciellt! Och man ska verkligen passa på att njuta av att vara gravid! För ingen grav blir som första för sen har man inte alls samma tid att bara vara gravid om du förstår vad jag menar. Jag försöker ju få till en trea nu och då kommer man väll knappt orka va gravid överhuvudtaget.

• popcornplaya

Jag skulle tolka det som negativt och att man bara ser skuggan/konturerna från dör det skulle komma ett plus. Kan man ju göra på en digitalklocka också.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester