• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kan ju va tidigt mf :(

• popcornplaya

Blir så sur när det inte tatt sig den här månaden för jag hade lunginflammation när jag hade ÄL men jag bet ihop och vi hade sex ändå. Mest romantiska jag vart med om...haha Sa till mannen att "Inget förspel och rör mig så lite du bara kan, gör bara det du ska"

Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya
    sweasmamma skrev 2012-01-11 10:04:46 följande:
    ha ha ha..... 

det blir ju inte mkt till romantik...man gör ett jobb liksom 
    Normalt sett försöker vi väll i alla fall göra det lite trevligare. Men visst det blir ju lite som ett jobb, men jag brukar annars aldrig säga när jag har ÄL och sånt.
  • popcornplaya
    angie91 skrev 2012-01-11 10:07:01 följande:
    oj. då extra synd att de int vart nått plus :(
    måste dock erkänna att de lät roligt :P men hur reagera gubben din da?

sj hoppas ja verkligen på plus.. sagt åt min att de e 2 ggr om dagen som gäller tills ja fått mitt plus. :P
    Han gjorde sitt jobb...haha Han vill ju också få en bebis till. Men han tyckte väll inte det var en så trevlig stund kanske.
  • popcornplaya
    leverpåhoppet skrev 2012-01-11 12:35:54 följande:
    Alla är samma test och korten tagna inom 10 min. Jag tog med morgonurin. Dagen efter tog jag ett likadant test och det visade negativt och det var också med morgon urin. :/ 
    Efter det har jag inte vågat testa och jag väntar på att mensen ska komma.  
    Ganska vanligt med spök på CB tyvärr. Men kommer inte mensen så kan du ju testa igen!

Här kom min mens nu så det blir att testa om borago hjälper nu då!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester