Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Gummsann; Alvedon är ok men man ska ju aldrig äta för mkt överhuvudtaget.
Gummsann; Alvedon är ok men man ska ju aldrig äta för mkt överhuvudtaget.
Min mens tog slut igår i alla fall. Kommer börja testa med äl test imorgon kanske eller om jag väntar några dagar till. Är på dag 8 nu och sist fick jag utslag på dag 19 men är så rädd att missa.
Jag vill inte komma här och vara partypooper men....
Pumann: Man ser ju något på ditt test men jag tycker det ser ut som testet fått lite för mkt urin, det är missfärgat och så har jag kunnat få ibland om jag hållt testet någon sekund för länge i kisset och då syns nästan alltid ett streck. Men jag hoppas såklart att det är äkta!
Sen angående allas CB test. Själv har mina spök alltid varit breda. Så det är inte bara när det blir smala streck som det är spök på CB. Är bara att kolla runt lite på fl så finns det massor med breda cb spök. Får man bara svaga konstiga streck på cb som aldrig blir tydligare så kan man nog konstatera att det är spök.
Tycker det är dags att bojkotta CB helt och hållet! Själv har jag 27st testlagret test här hemma som ligger och väntar på att användas efter jag haft ÄL.
Mammelie: vågar nog till och med säga GRATTIS efter det tester :)
Slemmis: vad skumt! Själv får jag aldrig helt blanka äl test. Det syns alltid ett extra streck även om det är svagt i början.
Det syns nått gumsann :)
Leonie: det där ser lovande ut :)
Jennie83: jag ser ju nått på alla test :)