• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-01-23 11:43:18 följande:
    kan äl test ge såå starkt utslag dagarna INNAN mensen ??? eller? ser inget på gravtestet =(

Vad jag förstått så kan det bli så, själv har jag aldrig testat med ÄL strax innan mensen.
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya
    sweasmamma skrev 2012-01-23 11:49:11 följande:
    hmm,nä jag vet inte!! jag är på bim-3

Då är ju inte hoppet ute än! För mig har jag i alla fall fått positivt ÄL test när jag vart gravid, finns bilder i mitt galleri.
  • popcornplaya
    Jennie83 skrev 2012-01-23 15:49:51 följande:
    Dagens test,

Vad säger ni tjejer? Översta är ej trixad med... (o ja ser ändå) el vad säger ni?

Jo man ser ju nått där men har du inte fått liknande i många dagar nu? Har du nått annat test att testa med än cb hemma?
  • popcornplaya
    Langtarmassa skrev 2012-01-24 14:52:02 följande:
    Nu lämnar jag denna grupp, verkar vara omöjligt att komma in i gemenskapen här.

Lycka till allesammans! :) 

Inte ska du väll lämna! Visst att det är några som skriver väldigt mkt men alla är väll välkomna bara det att ofta skrivs det så mkt att inlägg faller långt bak och man kanske missar att svara på någon.

Själv skriver jag mer ibland och ibland ingenting. Men läser gör jag alltid! Just nu har jag inte så mkt att komma med då jag är i väntan på ÄL, är så sjukt tråkig period. Och mina ÄL test är skumma och visar svagare än för ett par dagar sedan till och med, näst intill obefintliga streck.  
  • popcornplaya
    Jennie83 skrev 2012-01-24 14:49:48 följande:
    Nu ska jag in o handla rfsu =)

återkommer sedan =) KRAM

Ska bli kul att se ett rfsu från dig också! Fattar inte hur du har råd med alla cb du tagit, hehe
  • popcornplaya

Jag vet att jag frågat innan men vilka är det som testar med Borago nu?? Jag gör ju det och inväntar ÄL. Kan vi inte göra en borago BIM? Eller i alla fall kanske skriva i den BIMlistan som finns att man kör med borago, eller vad man nu testar med (apiforce,RR, M.M)

• popcornplaya

Ge mig lite test att kolla på nu!!!! Vill kolla på test i väntan på att jag kan börja testa igen!! Har ju 27 gravtest som ligger och väntar på mig!!! Hade 28 men tog ett häromdagen....haha

• popcornplaya
    Jennie83 skrev 2012-01-24 20:12:56 följande:
    Visst ska man läsa av då de blå strecket är i kontroll rutan????? alltså inte före 3 min?

Inte före 2 min men inte efter 10 min är det väll på CB?? Har jag för mig.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester