• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Whoeix skrev 2012-01-26 13:35:23 följande:
    Ni som ver något ;)

Har haft ett MA, nu gravid i 4+0 (5)
    Vågar jag ha sex? Är bra sugen, men är rädd att något kan gå fel?
    Det ska ju inte vara nån fara, men själv har jag aldrig vågat ha sex i början, nojjar för mkt!
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya
    angie91 skrev 2012-01-26 13:45:10 följande:
    swea: här kommer bilder från inatt.. kunde se svagt mest när man läs igenom me stark lampa :/
    ser du nått?

Anar en skugga i alla fall.
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya

Det är ju en ekonomisk fråga också, de med många barn som inte har så bra ekonomi kan ju inte ha allt det till barnen.

Sen hur städat man har hemma och hur man gör sig iordning är väll mer hur man är som person än hur många barn man har. Och vad man prioriterar att göra.

Själv har jag ju bara två barn och är riktigt lat med att fixa iordning mig och städa är det värsta jag vet ;) ekonomin är sådär men barnen har mkt snygga kläder i alla fall då jag tycker det är kul med kläder.

• popcornplaya

Om man är på bim+ 4 är det ju inget konstigt att få 2-3 veckor!!

Sen behöver man inte känna nått och det kan komma och gå.

• popcornplaya

Jag har precis slutat röka :) var sjuk i lunginflammation över nyår och då var jag så dålig så det gick inte att röka. Och när jag blev bättre så tänkte jag att äh va fasen bäst att fortsätta va utan. Skadar ju inte nu när vi försöker göra bebis :)

• popcornplaya

Fy vad jobbigt knasten :( hade en sån period med sonen också. Är det värsta som finns att gå ifrån då!

• popcornplaya

Nelliepop: är ju oftast lättare att sluta när man verkligen har en anledning! De gånger jag vart gravid har jag lyckats hålla upp men tyvärr börjat igen när dom vart utklämda :/ men nu SKA jag klara det.

Men har också ätit pizza nyss och det är ju såååå gott med en cigg då. Tur jag inte har nån hemma!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester