• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fru2011: har hört om dom som fått två äl på en cykel. Har du tagit nått test? Eller så är du gravid och det är det du känner ;)

• popcornplaya

Bim idag. Ingen mens inget plus. Inväntar mensen då jag känner mig mensig i kroppen nu. Sen tänkte jag testa borago som jag har beställt och hoppas det kommer med posten idag.

Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya
    deepsounds skrev 2012-01-10 11:03:29 följande:
    Mensen är beräknad att komma idag, men inte känningar alls på att den ska komma! Vågar man sig på att köpa ett test eller ska jag vänta??
    TESTAAAAA! Haha
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya

Trodde mensen kom nyss för jag fick världens mensvärk i magen och ryggen så jag gick på toa men det försvann och ingen mens. Men den lär väll komma imorgon då. Ägget kanske släppte nån dag senare för annars får jag alltid mens 12 dagar efter positivt äl test.

• popcornplaya

Skrutt83: när du åt borago nu tog du en eller två tabletter och åt du det hela cykeln eller från mens till äl?? Har köpt själv och inväntar att mensen ska komma nu.

• popcornplaya

Envira: tycker tyvärr det ser ut dom du fångat strecket där färgen ska samlas på bilden. Hoppas ändå att det är nått!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester