• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-08 17:22:55 följande:
    pocorn...här... det syns ju nåt iaf

Ja det gör det juGlad Men det är nog bara spök, där det ska bli färg. Men hoppet dör ju inte fören man blöder. Är på bim-2 idag eller ÄL+10. Vi ligger ganska lika va? För du hade bim imorgon eller?
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-08 17:38:52 följande:
    ja eller i dag verkar det som... har fått en liten blödning nu så det är nog dags nu.. har ju kännt av det i magen hela dagen.... än så länge bara typ bruna flytningar men då brukar det komma på kvällen/natten sen
    Skit med blödning! Jag har lite menskänningar själv så mitt hopp är inte stort heller. Och det som syntet streck hos dig igår! Det är verkligen skit med dessa spök som får en att hoppas litegrann.
  • popcornplaya
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-08 17:48:33 följande:
    ja fast strecket hos mig i går var ju framkallat med en MASSA mixtring med fotot... så det är ju inget att ens sätta hoppet till...knappt..även om man ju gör det.
    Haha ja fast nått finns ju för att det ska synas med mixtring även om det bara är randen där färgen ska fastna som fångats på kort.

Sen är det ju som du säger, det tänd ju ett litet, litet hopp ändå även om man vet bättre.
  • popcornplaya
    Det är du och jag skrev 2012-01-08 17:34:34 följande:
    Vill ni hjälpa mig? jag kan ha plussat Man ser det andra strecket mer i verkligheten, svårt o ta kort när det är så litet :-P sambon ser det oxå BIM den 12 :-P

hoppas ni ser det - för vi gör det TACK!!
    Ser nått svagt och tror att det nog är nått som gror men vågar inte riktigt säga grattis än.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester