• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-12-27 19:42:39 följande:
    Så har jag tyvärr fått på många cb att det blir ett solkart plus medans färgen drar förbi. Vill inte vara negativ men jag skulle nog inte litat på det testet tyvärr. Men du har flera dagar kvar till BIM har jag för mig?
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya

Har aldrig testat med testlagrets äl test innan men nu måste jag ha ÄL va?

Det roliga är att jag har lunginflammation just nu och mår skit....men får väll bita ihop eller nått för det här kan man ju inte bara skita i.
  • popcornplaya
    mamma Linder skrev 2011-12-29 20:10:08 följande:
    Är det någon som har erfarenhet av att testa med Preg (aco)? bra eller dåliga?
    Tycker inte dom är bra, man ser dåligt sen fick jag spök förra månaden.
  • popcornplaya
    alexander2011 skrev 2011-12-29 20:24:32 följande:

samma som nedan

dagens(understa) och gårdagens sticka (översta)

kvällstickan helt blank 

och där försvann hoppet en gnutta igen. testerna syns det ingenting på i ljuset idag från morgonen o kvällstickan efte 4 timmars urin neg :(

trött jag blir på mig sj testoman som man är, får be sambon gömma stickorna snart hahaha

Nä ser inget men vet hur det är att få upp hoppet när man ser svaga streck. Är skit! Och egentligen borde man väll inte testa alls innan bim men vem kan hålla sig!! Måste vara jobbigt för dig också när mensen är sen och allt. Men så länge mensen håller sig borta finns ännu hoppet!!
  • popcornplaya
    sweasmamma skrev 2011-12-29 21:43:01 följande:
    HUR ska jag kunna sova!!! jag VET va testet kommer visa. det kommer stå INTE GRAVID!!!!! och det kommer håna mig ! jag vet detta!!!! =( varför hoppas man så det gör ont???

Jag vet att jag kan verka sjukt negativ men jag ... jag bara känner det !och det gör mig ändå lite ledsen Rynkar på näsan 
    Är också sån dagarna innan bim, kan knappt sova för man bara längtar efter att få göra testet på morgonen och hoppas att det är dagen då plusset kommer!
  • popcornplaya

Får du positivt på gravtest och inte blöder så ska allt va bra. Brukar inte synas nått så tidigt på vul.

• popcornplaya
    yessyca skrev 2011-12-30 11:38:16 följande:
    Okej, vet att man kan se nån hinnsäck och gulkropp(?).
    Fick en ljusbrun flytning imorse, pallar inte två tidiga MF på raken!! Obestämd
    Jo man kan se hinnsäck och så men det säger ju ändå inte mer än vad ett gravtest gör egentligen, att nått är där. För hjärta ser man inte så tidigt.
  • popcornplaya

Änglabarn: jag ser inget :(
    Linnnea: visst är det ett svagt streck där men litar inte på cb ett skit så jag vågar inte riktigt säga grattis.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester