-
,Kan ju säga att första grav testa jag minus på bim-4 och fick plus på bim-3. Och förra månaden testa jag minus på bim-1 och fick plus på bim även om det nu slutade med tidigt mf sedan.sweasmamma skrev 2011-12-05 18:15:31 följande:jaså .. när fick du plus??
-
Jaha då var det BIM idag då. Eller det kan vara som mest bim-2. Får väll se när mensen dyker upp då.
-
Alltså egentligen borde man ju ringa cb och klaga, dom borde ju inte få sälja sina skittester!!! Jag har fått massor med spök på dom nu hela veckan och igår fick en kompis det också..... Så ska det ju ändå inte va!
-
Jag är väll rätt ok på engelska i och för sig. För så här kan det ju inte hålla på att alla ska få massa falska plus på CB hela tiden!slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-07 08:02:34 följande:Absolut....de har gjort det bra för sig och har någon slags internationell kundtjänst som man får ringa till, man måste vara beredd på att prata engelska.... inte alla som känner sig bekväma med att prata engelska om sånna saker, ganska många fackliga termer blir det ju......
-
Dom har vart slut i lager men har hört från andra att dom skulle fått in igår igen så jag håller tummarna för att få med posten imorgon. Annars kommer det väll nästa vecka :/
-
Såg ju starkare ut idag. Blöder du mkt? Kan ju va en blödning ändå utan att va missfall.
-
Själv är jag på bim+4 idag om man går efter min vanliga cykel och bim idag om man går efter den längsta cykeln jag haft.
-
Tog ett cb igår eftermiddag som först visade plus men det försvann efter nån minut så var det tognegativt. Så bara mensen som är knäpp den här månaden.
-
Dagens test taget på eftermiddagen på bim+4. Inget roligt direkt..... (Blev cb för det är det jag kan få tag på helt enkelt) Nu får mensen komma och har den av nån anledning inte kommit innan måndag så får jag väll antagligen testlagret tester då. Men blir inget mer testande innan dess i alla fall. Längsta cykeln jag någonsinn haft den här månaden.......
-
Kanske ska lägga in testet också..hahapopcornplaya skrev 2011-12-10 19:31:37 följande:Dagens test taget på eftermiddagen på bim+4. Inget roligt direkt..... (Blev cb för det är det jag kan få tag på helt enkelt) Nu får mensen komma och har den av nån anledning inte kommit innan måndag så får jag väll antagligen testlagret tester då. Men blir inget mer testande innan dess i alla fall. Längsta cykeln jag någonsinn haft den här månaden.......