• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Radioactiive skrev 2011-12-04 08:47:17 följande:
    Men köp inte CB om du vill ha ett tydligt svar!
    Beställt från testlagret men det var slut i lager så då får det bli cb så länge, för det gåååår ju inte att låta bli att testa.
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya
    sweasmamma skrev 2011-12-04 08:48:23 följande:
    mhm..... man blir galen!!! bim??
    Jag är på bim-2 eller-5 idag. Har inte kört med ÄL test denna månad så jag har inte lika stor koll.
  • popcornplaya
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-05 09:40:18 följande:
    jag tycker aldrig man får streck på RFSU, just därför tycker jag dem är säkra men de är så okänsliga......vilket gör att man blir ju otroligt otålig för helst vill man ju veta typ dagen efter man (ev) blivit befruktad

För mig var det negativa testet positivt eftersom då vet jag att min spruta gått ur blodet...så nu hoppas jag att jag kan hålla mig från att testa i några dagar (yeah right!!!!) för nästa positiva test skulle då verkligen innebära positivt för mig..... men jag skulle ändå inte lita på ett plus i dag så här tidigt...
    Jag har fått spök på två RFSU nu så jag vet inte hur mkt jag litar på dom längre Obestämd
    '

• popcornplaya
    BebisVagga skrev 2011-12-05 09:12:16 följande:
    haha ja.. men BIM idag har jag nog INTE... har kunnat plusa på bim-3 som tisidasg innan... så det e väl där jag e troligtvis/ förhoppningsvis
    Men ditt tycker jag inte ser ut som ett spök!
  • popcornplaya
    Helenmedh skrev 2011-12-05 10:44:30 följande:
    Hej tjejer! Bim+11 idag och ingen mens...
    Väntar på mina test från testlagret, någon som vet om dom fått in testen och börjat skicka ut dem eller måste jag vänta ännu längre? 
    Jag väntar också! Men om dom har fått in dom i lager nu så borde dom ju börja skicka ut idag tidigast och då får vi väll dom tidigast imorgon. Om dom nu är på lager igen vill säga.
  • popcornplaya
    Helenmedh skrev 2011-12-05 11:10:30 följande:
    Ringde nu och dom skulle få in på onsdag.. Orkade inte vänta så dom skickar stavar med dagens post  utan kostnad
    Det är bra service i alla fall!
  • popcornplaya
    Squeezy skrev 2011-12-05 11:43:59 följande:

Tokneg på mitt test idag. Iofs inte bim förrens lördag eller söndag. Men man vill ju se det där strecket ändå... Så givetvis lekte jag lite och kan ju då ana något på testet. Med största sannolikhet färgrester eller någon dum skugga... Men lägger upp bilderna ändå.

Det första och andra är redigerat. Det understa är "original".

Jag kan nog ana nått vääääldigt svagt även på det understa men om det är spök eller riktigt är ju svårt att säga. Efter alla mina spök så vågar jag knappt lita på gravtester längre.....
  • popcornplaya
    Squeezy skrev 2011-12-05 12:00:58 följande:
    Har oxå haft en heldel konstiga streck. Så innan det är ett tydligt rosa streck så litar jag inte ett dugg på det. Kan lixom inte låta bli att testa bara. :P Tycker det är roligt att trixa med dom, även om jag vet att det inte är ett positivt test. :)
    Nä man vågar ju inte tro fören man antingen har ett superstarkt streck eller fått GRAVID på cb digitala. Jäkla spökstreck alltså som ska luras, kanske straffet för att man testar för tidigt eller nått...hehe
  • popcornplaya
    minstörstalycka skrev 2011-12-05 14:48:28 följande:
    Måste fråga er, kan ältesterna visa starka posetivt innan mens om mensen är påväg? Eller betyder det gravid?
    Självklart måste hon köpa ett test, men bor en bit ifrån staden och utan körkort ;)
     En vän till mig som undrade. :)
    Ja det kan väll betyda både mens eller graviditet tyvärr....
  • popcornplaya
    Jolise skrev 2011-12-05 18:12:55 följande:
    BIM+10 idag, och detta var resultatet från dagens test (togs nu i eftermiddag).. Ser ganska så rejält negativt ut va? :( 

:(
    Ser tyvärr ingetRynkar på näsan
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester