• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

popcornplaya skrev 2011-11-08 09:53:28 följande:
    Testen från nu på morgonen..... Kan det vara att det inte är något ändå? Eller kanske missfall på g.....

Kan ju tillägga att det här har torkat in lite då det legat i 3 timmar eller nått.
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya
    Lufsan skrev 2011-11-08 10:36:27 följande:
    hej tjejer,dagens test!

hade hoppats på att det skulle vara mycket starkare idag, men det är fortfarande något där i alla fall. Tycker jag, vad tycker ni?

Jag kan nog se att det är nått där, mina test var absolut inte starkare idag heller utan nästan svagare. Men vi får hoppas båda två på att det blir starkare snart.
  • popcornplaya

Kan man inte få falska plus vid ivf om man testar för tidigt efteråt pga alla hormoner eller är jag helt ute och cyklar??

• popcornplaya

Förra månaden fick jag neg fram till bim-1 men det slutade tyvärr i missfall. Med sonen fick jag inte positivt fören bim-3 så jag testade neg på bim-5 och bim-4.

• popcornplaya

Kan bjuda på ett test från mig. Är på BIM-7 så det är ju egentligen på tok för tidigt för att testa och det är ett cb vilket jag inte gillar men var bara det jag hade hemma.

Och det är ju toknegativt men med mina testanalyserarögon tycker jag mig ana nån sorts skugga....hahaha men det syns verkligen inte på kort och syns nog inte i verkligheten heller.

• popcornplaya
    Skrutt 83 skrev 2011-11-29 11:38:29 följande:
    Vad mysko!!! Ja cb har blivit lite konstiga på sistone, kom ditt också bara upp efter tiden? När i relation till BIM testade du? mitt testlagret har ju inte visat pos alls, bara ett grått ganska tydligt streck, el. jag tyckte det var svagt svagt rosa först när det färgades men inom tiden var det sedan grått och syntes inte när man lös igenom. Grattis till bebis i magen!!
    sweasmamma skrev 2011-11-29 11:29:30 följande:
    skrutt 83!när har du bim??
    Imorgon. Är bim-1 idag och äl+11-12 så det borde verkligen synts om det varit något =(Ser också men litar tyvärr inte på cb längre tycker det alltid blir tendens till skugga nu mer :( Men håller tummarna för att ditt blir starkt å fint om någon dag det är ju super tidigt nu ju!
    Ja det är supertidigt och jag litar verkligen inte heller på cb. Har beställt från testlagret som borde komma med posten imorgon så det blir att testa igen  på torsdag när jag är på bim-5. Testgalen som man är hehe
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester