• Sarasnaran

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Ojojoj!
    HUR kunde jag missa att den andra dog?
    *skyller på gravidhjärna*

I denna tråden håller vi till som ska ha bebisutplopp i slutet av Februari.
    Vi har blivit ett härligt gäng här inne nu!

Stor kram till alla blivande Februarimammor!!

• Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
  • Ellynil

Nä, fy vad tråkigt! Någon VARJE år!
    Att vara sjuk är ju inget kul i vanliga fall, men just vid den här tiden är det ju bara pest!
    Och sitta på akuten på nyårsdagen... Det är ju inte direkt så man vill börja det nya året!

• Selmas

Jag längtar oxå så väldans till slutet av februari. Har nu 60 dagar kvar. Bf den 22/2

• axxette

morotsjos! Vad läskigt med sonen! Tur att det gick så fort att bli pigg! Vår son är också dålig, han får inte behålla mat och dryck. Men det verkar vara slem i halsen/halsont som orsakar det hela, eller också är det helt enkelt magsjuka. Svårt att säga. Nu har han inte kräkts sen i eftermiddags i alla fall, fått behålla mat som han åt vid halv sex, skönt! Hoppas det håller i sig hela natten nu bara! Vill inte torka mer kräks!

Må gott!

• mumama

ja har haft turen att inte åka på nån förkylning detta året!
    tycker jag haft nog ändå...
    men ja antar att det är annorlunda om man har småbarn....?

axxette
    ja lider med dig!!!
    inget skoj med magsjuka!

• Sarasnaran

Godafton bruttor!

Skönt att allt var som det skulle Lajban! Jag har undrat vart du tog vägen, men med julstök så kan man ju haja att det tog tid för dig att uppdatera oss.

morotsjos - Läskigt med sonen! och inte så kalaskul att sitta på akuten heller.
    Meeen allt verkade ju lösa sig där med.

Jag sitter här och kan inte sova. Så då kan man ju effella istället. Hihi!

• Linda å Fredde

Good morgon!! Äntligen är jag tillbaka till civilisationen!!

Jättekul med nya magar, välkommna allihop!! *S*

Underbar jul!! En massa mat, utan halsbränna *jublar*, och en massa fina klappar!!
    Tårarna sprutade givetvis på julafton oxo, i tid och otid för mig numera.. *rullar m ögonen* Vi fick en videokamera av min familj...för att filma Rolles liv i magen, födsel och den nya familjen *S*
    Otroligt glad!!

Fredde har åkt till jobbet, och jag laddar inför en shoppingutr nere på city. Här ska d jagas barnkläder minsann..

Just nu ser jag på CNN och allt om denna tragiska tsunami förra året.. Läser på aftonbladet och blir så ledsen.. Sänder en tanke till de omkomna och dess nära och kära...

Och det bara snöar och snöar, snöar och snöar... *stort leende*

• Sarasnaran

Vilken lyx Linda! Ingen halsbränna! Det måste vara det bästa av allt! Hihi!
    Det har snöat inatt men nu ligger det fint kvar tack och lov.
    Vi har tyvärr inga ekonomiska resurser i år för att mellandagsshoppa men ooooj vad det kliar i shoppingtarmen kan du tro.

Nu ska jag "roa mig" med att betala räkningar.

• Sarasnaran

Åh ja!
    Glömde ju!
    Svägerskan har fått komma hem idag. Dom hade tjatat och tjatat för skulle hon bara ligga och ligga liksom, så kunde hon lika gärna göra det hemma.
    Så nu har Danny fullt upp på hemmaplan!
    Skönt att få vara i sin hemmiljö! Och nästa gång det är dags att åka in, ja då åker dom såklart till Lund istället för att bli ivägskickade till knasHelsingborg.

• Anniqa

Min lilla presentation:

Namn: Annica
    Ålder: 34
    gift/sambo/särbo...: Sambo med Magnus
    Ålder på honom: 37
    Barn sedan tidigare, ålder: Ja, Linus 7 år
    Vet du könet: Nej, ville inte vera trots fvp
    Hur många försök tog det före lillen i magen blev till: Ganska så fort efter P-piller stop
    Vart i vårt avlånga land bor du: Norr om polcirkeln, Gällivare
    Något du vill säga...: Vi har inte så länge kvar innan beibisarna kommer, SPÄNNANDE!

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!