Godmorgon tjejer! Nu ska jag försöka hänga med, men hoppas att jag är ursäktad om jag missar lite ;)
Jempa, stackare som inte kunde somna om :( Men idag sätter han sig på flyget och imorgon är han här! Och imorgon får du kanske ett födelsedatum :) Tappen var inte längre, den var mycket kortare och påverkad, det var därför de ville stoppa det med Bricanyl :) Den var mellan 1-1,5 cm bara.
JN, grattis till pojken! Hoppas att allt gick bra, och vad skönt att ni hann in med marginal den här gången :)
Stronza, det låter som framfogen och man blir helt chockad när det gör sådär grönjävligt ont plötsligt :( Har bebisen fixerat sig?
Camamill, usch för att ligga vaken! Jag vaknar också och är hungrig på nätterna och det tar verkligen emot att gå upp för att äta. Dels för att jag inte gillar att äta på nätterna, men också för att att det är ett stort, mörkt hus ;)
Qatteriin, haha, vad gullig du är! Hoppas du kunnat sova gott nu då ;)
K girl, grattis på födelsedagen! Och stackare, babyblues och bakslag samtidigt... Kan hennes trötthet och höjda kroppstemp ha med solincidenten att göra? Vad hemskt att ni inte får vara tillsammans, hoppas hon kryar på sig! Och att du får en mysig födelsedag med Hugo och familjen :)
Wielkip, jag blev också jätteförvånad över att de stoppade mig med Bricanylspruta! Men läkaren ville göra det iom att bebisen fortfarande är prematur. Han tyckte att jag hade fått ett för tidigt snittdatum också, egentligen snittar man helst i 39+ sa han... Men jätteskumt tyckte jag, jag tänkte också på alla andra härinne som fått tidigare.
Hoppas att jag inte missat nån nu, tack alla för era heja-rop igår! Nu ska jag skriva ihop och berätta lite tänkte jag :)