Hahahaha, vad rolig du är, jag hade inte tänkt på att spinalbedövningen tar bort foglossningssmärtan! Fan vad najs alltså, och du har helt rätt, jag kommer rusa in (så fort man nu rusar när man har foglossning och är höggravid) och glädjas åt spinalen :) Kan man kanske få en pump till den? ;) Lite svårt att gå då kanske ;)
Ja usch, hur många kompisbesök har man inte ställt in på sistone... man känner sig som världens tråkigaste. Och visst att det är väldigt trevligt att ses, men tar man sig iväg så vet man att man kommer ligga och må dåligt och ha ont sen. Kan inte din kompis komma till dig istället? Jag försöker få hit folk i största möjliga mån, men just nu är jag nog inte så rolig att umgås med hur som helst :(
Hehe, tennisbollar i ryggen på tshirten låter bra, ska testa det! Ja usch vad kallt det är, sitter i morgonrock och mjukisbyxor och har lindat in dottern i en filt :) Ska samla kraft för att gå ut och sätta i kupérvärmaren i bilen, jag lär ju frysa ihjäl. Jag får sätta mig framför brasan när jag kommer in igen :)
Haha, ja jag hoppas att jag hinner hem till Mello efter förlossningen, annars vet jag en som rusar till kiosken på sjukhuset och köper en massa chips och annat gott och kapar tv rummet på avdelningen ;) Det kanske kunde vara mysigt! Alla bebisar som skriker får stängas in på sina rum ;)