Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Coopers, men jösses människa! Jag tänkte fråga hur sjutton man klarar nåt sånt, men det gör man väl för att man måste... Det kanske är värre när det är över och allt hinner ikapp en? Hur bar ni er åt för att hitta henne? Jag kan bara tänka mig den oerhörda glädjen när du äntligen såg henne igen... Får gåshud över precis hela kroppen! Vad du varit med om din stackare... Dum fråga kanske, men är han en del av hennes liv idag? Fick han nåt straff för det han gjorde?
K girl, det är exakt så jag också tänker. Hon har gått till dagis med byxor och tröjor bak och fram - men hon har tagit på sig dem själv och det är det som är det viktiga! Han är väldigt knepig den där människan, stolpskott är väldigt träffande. Han beundrar kusinen som kan några olika färger (och det är väldigt duktigt av henne!) men när min tvååring sätter sig och räknar "En, två, tre, fyra, fem, sex, sju, åtta, nio, tolv, netton, norton" så säger han liksom inte att det är bra, han försöker bara lära henne "nio, TIO, ELVA - sen tolv!"... Han måste ha problem med sig själv är min gissning. Han framhäver sig själv ännu mer och i precis allt.