Oj, ska försöka svara ikapp lite nu... :)
Carla, hehe, tålamod är såklart inte min starka sida heller :) Hur mår du nu, mår du bättre? Har förvärkarna lugnat sig? Mina har faktiskt lugnat sig, men jag slår nog en signal till spec mvc imorgon iaf bara för att höra vad de tycker... Ont har jag fortfarande, och jag har jordens jäkla halsbränna som inte försvinner hur mycket Novalucol jag än knaprar. Man kanske skulle prova att köpa Panodil istället :) Hoppas du mår bättre vännen! Kalaset hos svärmor återkommer jag till...
K girl, hoppas att du också mår bättre!
Jempa, tack för att du alltid bryr dig :) Idag känner jag mig väldigt liten och eländig, tror att jag dessutom har en ny förkylning på gång. Jag tror att jag kanske blev så "dålig" för att jag var hos mina föräldrar och hade alternativet att bli dålig. Jag slappnade nog av en hel del, vilket var skönt. Jobbigt att inte må bra bara ;) Det blir tidigt i säng ikväll. Kram fining!
Ponja, vad skönt att du känner stöd när det behövs som mest :) Jag blev så rörd så jag grät lite ;) Det är ju så det ska vara, det lät så fint när du skrev det. Hur mår du nu och hur känns allt? Vad säger din man?
Olivian, vad skönt att det lugnade sig till slut! Förstår att du blev orolig. Jag har legat med förvärkar sen i fredags eftermiddag, och imorgon tänker jag packa bb väskan så den är klar ifall det skulle dra igång tidigare. Man vet ju aldrig :)
Therese, wohoo, fasen vad skönt att vara ledig nu! Vad mysigt att boa och fixa :) Kommer bebisen om 3 veckor så kommer den samtidigt som min, vore ju perfekt tajmat tycker jag ;)
Qatteriin, hoppas att det inte är nåt farligt eller allvarligt med din svärmor :S