Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Nikis, men gud vad naiv jag känner mig, sånt där har jag inte ens tänkt på... :( Usch, känner nästan att jag skulle vilja ha ett informationssamtal innan inskrivningen 24:e feb. Jag vet bara att jag fått tips om att ha en tjock binda över såret så ingen byxlinning skaver. När jag opererade mitt knä sa de att jag skulle tejpa ärren första året när jag var i direkt solljus, annars kan de bli alldeles lila och fula. Men tejpar man med kirurgtejp så blir de bleka och fina :)
Ja fy fasen alltså... jag minns hur jag vaknade på natten och frös, så jag tog på mig mjukisbyxor och tjock mjukiströja. En stund senare vaknade jag och frös så jag skakade, så jag bad sambon lägga sitt täcke över mig. Till slut låg jag med mjukiskläder, raggsockor, tre täcken och hade kramper i hela kroppen. 40 graders feber trots att jag hade Alvedon i kroppen. Och det gjorde så vanvettigt ont i brösten! När jag skulle amma så kunde jag inte röra mig, sambon fick bulla upp mig med täcken och så fick han hålla dottern mot mitt bröst. När hon åt skrek jag av smärta. Gud vad jag hoppas att man slipper det den här gången... :) Nej, nån sån information fick man verkligen inte innan!
Här var det kört att vila... Så fort jag la mig blev bebisen hyperaktiv och levde rövare, och när jag lyckades slumra till ändå så kom sambon hem. Laga sig lite lunch kanske? :)