• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Mollly
    Gryndrömmen skrev 2011-07-17 10:37:16 följande:
    Mollly: har aldrig upplevt att någon mer än småpojkarna sneglar när jag kommer in :) jag får numera hjälp av "mina" biffar :)
    Tror visserligen inte dom är jätte unga dom jag har sett där. runt 22-23 år kanske. Är själv 25 år. Det är inte alla som är där går runt och spänner sig. Men många gör det och sneglar konstigt bara för att jag inte pallar lyfta massor i bänkpress. Haha fast pratade med en kille där och han sa: Ja men huvudsaken är att det känns, och det har han så rätt i.
  • Gryndrömmen

Cirkuspuman: vet inget om proteinpulver i samband med amning :) men sen några månader tillbaka dricker jag proteinpulver och märker stor skillnad i ork och återhämtning :)

• Gryndrömmen

Småpojkarna på mitt gym är 18-19 år, blir galen på dem ;)
    Biffarna på mitt gym kan komma fram om de ser att jag är på väg att ge upp och hjälper mig att kämpa mig igenom några till :)

• Mollly
    Gryndrömmen skrev 2011-07-17 10:58:50 följande:
    Småpojkarna på mitt gym är 18-19 år, blir galen på dem ;)
    Biffarna på mitt gym kan komma fram om de ser att jag är på väg att ge upp och hjälper mig att kämpa mig igenom några till :)
    Önskar att det fanns sånna snälla på mitt gym ocksåSkrattande Kanske kommer när jag har tränat lite mer. Det har varit rätt lugnt med folk där nu i sommar. Ofta är jag själv där. Vilket är rätt göttSkrattande
  • Gryndrömmen

Vad skönt, jag kan bara träna kvällstid och då är det en hel del folk :) tycker inte om när man måste springa runt och leta efter vikter :)

• Mollly
    Gryndrömmen skrev 2011-07-17 11:15:02 följande:
    Vad skönt, jag kan bara träna kvällstid och då är det en hel del folk :) tycker inte om när man måste springa runt och leta efter vikter :)
    Nej eller att man får stå och vänta på att få en maskin. Men antar att till hösten lär det trilla in mer folk.
  • cirkuspuman
    Fattig student skrev 2011-07-17 10:50:25 följande:
    Tyvärr har jag inga kunskaper ang proteinpulver. Ska börja med det nästa månad. Denna månad läggs hel del pengar på flyttning och nya möbler, så proteinpulvret får snällt vänta.

Men om du inte kan amma så kan du få bra med protein från mat såsom keso, kesella, ägg, mjölk, kyckling, fisk, kött, linser, böner...
    Oki det var en chansning att fråga, jag har en hel del aming framför mig så jag får helt enkelt vänta med pulvret tills den är klar
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸
  • cirkuspuman
    Gryndrömmen skrev 2011-07-17 10:55:03 följande:
    Cirkuspuman: vet inget om proteinpulver i samband med amning :) men sen några månader tillbaka dricker jag proteinpulver och märker stor skillnad i ork och återhämtning :)
    Ja min kropp svarar oxå bra på pulver men nu får jag väl vänta lite till innan jag kan börja
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸
  • godisgrisen

En timmes PW innan frukost, och nu är det arbete i trädgården som står på tur, kratta, rensa ogräs och snygga till lite

Vardagsmotion på hög nivå

• Tullemi

Gryndrömmar: vilket pulver använder du och hur använder du det (när dricker man och med vad blandar du)? Sneglade på pulverhyllan igår när vi var på XXL,men det är ju en djungel.

Milea 080217 Lucas 100202
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!