• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Paradigm

Jag brukar köra 30 x 4 med en vikt på 10 kilo. Jag vill inte bygga upp stora muskler så jag kör lätta vikter.

• Mollly

Jag ska också ner till gymmet idag.
    Idag blir det mest fria vikter. Vilket jag gillar mkt bättre än maskinerna. Men däremot känner man sig lagom klen när dom "stora" killarna är där inne och tränar också Skrattande

Jag kör bara 6-8*2 när jag kör på maskinerna, men det är för att jag ska köra på max.

• Paradigm
    Mollly skrev 2011-07-17 09:50:51 följande:
    Jag ska också ner till gymmet idag.
    Idag blir det mest fria vikter. Vilket jag gillar mkt bättre än maskinerna. Men däremot känner man sig lagom klen när dom "stora" killarna är där inne och tränar också Skrattande

Jag kör bara 6-8*2 när jag kör på maskinerna, men det är för att jag ska köra på max.
    Vi har tjej- och killgym så jag har turen att slippa de stora biffarna även om vi lånar varandras gym emellanåt.
  • ETSS
    Gryndrömmen skrev 2011-07-17 09:57:03 följande:
    Etss: jag gör reps tills jag inte klarar fler :) tar ut mig i alla set :)
    Låter bra :)
  • ETSS

Det blev visst ingen träning idag. Alls. Det här låter lite sad men jag har för det mesta inget annat att göra. Nu har jag visst blivit bortbjuden i dag och i morgon.
    Jag tror nog jag ska överleva träningsfrihet då det är är på grund av trevliga skäl Glad

• Mollly
    Fattig student skrev 2011-07-17 09:54:46 följande:
    Vi har tjej- och killgym så jag har turen att slippa de stora biffarna även om vi lånar varandras gym emellanåt.
    åh vad skönt. Visst jag tror inte dom bryr sig jätte mkt. Men man känner sig lite dum när man går in där Skrattande
  • Paradigm
    Mollly skrev 2011-07-17 10:06:59 följande:
    åh vad skönt. Visst jag tror inte dom bryr sig jätte mkt. Men man känner sig lite dum när man går in där Skrattande
    Nej, jag tror att de är för upptagna med att spegla sig och se hur deras muskler växer.

Jag tror att många av oss små skulle vinna lätt i en löputmaning. Stora muskler innebär ju inte en bra kondition.
  • Paradigm
    Gryndrömmen skrev 2011-07-17 09:57:03 följande:
    Etss: jag gör reps tills jag inte klarar fler :) tar ut mig i alla set :)
    *tummen upp*
  • Mollly
    Fattig student skrev 2011-07-17 10:28:02 följande:
    Nej, jag tror att de är för upptagna med att spegla sig och se hur deras muskler växer.

Jag tror att många av oss små skulle vinna lätt i en löputmaning. Stora muskler innebär ju inte en bra kondition.
    Nej precis. Dom brukar vara väldigt inne i speglarna när man är där. Men visst dom brukar snegla lite konstigt när jag kommer in där. Men man måste ju börja någonstans Skrattande
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!