Inlägg från: Mollly |Visa alla inlägg
  • Mollly

Träningsnördar - här samlas vi!

åh nice tråd. Hoppar in här. Skrattande HAr nyligen börjat träna lite hårdare. Eller mer fokus på att bygga muskler kanske man ska säga..
    Skulle behöva lite tips hur vad och hur man ska äta. Ja nyttigt vet jag ju, men lite tips på recept och annat smått och gått Skrattande

• Mollly

Jag ska också ner till gymmet idag.
    Idag blir det mest fria vikter. Vilket jag gillar mkt bättre än maskinerna. Men däremot känner man sig lagom klen när dom "stora" killarna är där inne och tränar också Skrattande

Jag kör bara 6-8*2 när jag kör på maskinerna, men det är för att jag ska köra på max.

• Mollly
    Fattig student skrev 2011-07-17 09:54:46 följande:
    Vi har tjej- och killgym så jag har turen att slippa de stora biffarna även om vi lånar varandras gym emellanåt.
    åh vad skönt. Visst jag tror inte dom bryr sig jätte mkt. Men man känner sig lite dum när man går in där Skrattande
  • Mollly
    Fattig student skrev 2011-07-17 10:28:02 följande:
    Nej, jag tror att de är för upptagna med att spegla sig och se hur deras muskler växer.

Jag tror att många av oss små skulle vinna lätt i en löputmaning. Stora muskler innebär ju inte en bra kondition.
    Nej precis. Dom brukar vara väldigt inne i speglarna när man är där. Men visst dom brukar snegla lite konstigt när jag kommer in där. Men man måste ju börja någonstans Skrattande
  • Mollly
    Gryndrömmen skrev 2011-07-17 10:31:04 följande:
    Jag har inga problem med biffarna på gymmet, de har kämpat för att få sin kropp precis som jag. Däremot småpojkarna som tror dem är coola avskyr jag.
    haha ja dom är rätt drygaSkrattande
  • Mollly
    Fattig student skrev 2011-07-17 10:30:38 följande:
    Hehe, de tycker säkert bara att du är vacker. Vem kan undgå en skönhet?

haha kanske d. Det är inte så vanligt att det är tjejer där heller. Tror aldrig jag har sett någon faktiskt när jag tänker efter.
  • Mollly
    Gryndrömmen skrev 2011-07-17 10:37:16 följande:
    Mollly: har aldrig upplevt att någon mer än småpojkarna sneglar när jag kommer in :) jag får numera hjälp av "mina" biffar :)
    Tror visserligen inte dom är jätte unga dom jag har sett där. runt 22-23 år kanske. Är själv 25 år. Det är inte alla som är där går runt och spänner sig. Men många gör det och sneglar konstigt bara för att jag inte pallar lyfta massor i bänkpress. Haha fast pratade med en kille där och han sa: Ja men huvudsaken är att det känns, och det har han så rätt i.
  • Mollly
    Gryndrömmen skrev 2011-07-17 10:58:50 följande:
    Småpojkarna på mitt gym är 18-19 år, blir galen på dem ;)
    Biffarna på mitt gym kan komma fram om de ser att jag är på väg att ge upp och hjälper mig att kämpa mig igenom några till :)
    Önskar att det fanns sånna snälla på mitt gym ocksåSkrattande Kanske kommer när jag har tränat lite mer. Det har varit rätt lugnt med folk där nu i sommar. Ofta är jag själv där. Vilket är rätt göttSkrattande
  • Mollly
    Gryndrömmen skrev 2011-07-17 11:15:02 följande:
    Vad skönt, jag kan bara träna kvällstid och då är det en hel del folk :) tycker inte om när man måste springa runt och leta efter vikter :)
    Nej eller att man får stå och vänta på att få en maskin. Men antar att till hösten lär det trilla in mer folk.
  • Mollly

Nu har jag kört ett pass. Ritkgit skönt var det. slapp biffarna idagSkrattande ahah däremot var det en som gick och kollade på en maskin när jag kört den för att se hur mkt jag lyfte. hahah

Ni som dricker pulver, vilken typ av träning kör ni? Är ni ute efter att bygga muskler? Funderar på att börja dricka något sånt där. Då man inte alltid ha tid att laga mat direkt efter träningen och man behöver ju få i sig något rätt snabbt.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!