Träningsnördar - här samlas vi!
Ja har en rump-serie i bloggen! En del av övningarna är bra även om knäna inte vill! Kommer fler övningar så fort ja fått någon som vill ta kort på min rumpa sassitch.blogg.se
Tänkte köra ett cardio pass imon på morgonen. För bästa fettförbränning, bör man äta frukost innan eller inte? Eller äta en lättare frukost?
Hur hade ni lagt upp träningsschemat om man ska träna 4ggr/veckan och olika muskelgrupper varje gång?
Vill ha tips på kalorisnål mat. Släng in alla tips nu kommer på
Ikväll blev det 30 min spinning och sen styrka för mage och ben.
Ikväll ska jag testa ett RBT pass på gymmet. Det ska bli spännande :) Har någon annan testat ett sånt pass innan?
Ikväll blir det sen träning för mig. Kanske runt kl:20. Hur hade ni lagt upp det med mat nu i eftermiddag och ikväll. Vanligtvis passar jag in så jag har tränat klart innan lunch eller middag. ska jag äta min middag som vanligt vid 17 och sen ta något mindre efter träningen?
Jag tänkte lägga mer krut på konditionen nu. Men kan inte springa mer än 2 minuter, sen får jag grymt håll på höger sida. Idag åt jag lunch vid 12, tränade strax efter 15. Drack inte speciellt mkt innan träningen heller. Trots detta får jag sjukt ont. Vad kan det bero på? Vad kan man göra för att slippa det?