Inlägg från: Mollly |Visa alla inlägg
  • Mollly

Träningsnördar - här samlas vi!

Har precis kört ett zumba pass här hemma, nu dags för frukost.
    Ikväll blir det skivstångspass.

• Mollly

Ikväll blev det 15 min rodd och ett skivstångspass, riktigt härligt. Sambon tyckte det var mindre kul att jag skulle åka iväg ikväll. haha

• Mollly

Ingen träning för mig idag, har grym huvudvärkRynkar på näsan Hoppas på att kunna köra två pass imon, ett styrka på morgonen och spinning på kvällen.

• Mollly
    Busfröt skrev 2012-02-17 19:09:04 följande:
    Blev gym igår, skulle tro det va sista passet på ett tag, ont som tusan neråt nu så hoppas på att lillen vill komma ut snart. Passade på att simma 2 km imorse, fruktansvärt skönt! 4 dagar kvar till BF så får se om det hinns med nå mer träning.
    Herregud bra kämpat. Jag hoppas verkligen jag kan hålla igång så länge nästa gång jag blir gravidSkrattande Grymt impad av dig.
  • Mollly

Ikväll skulle jag kört ett pass på gymmet, men kände att jag var så himla trött. Dottern har inte sovit så bra dom senaste nätterna :( Det blev ett sova pass på soffan istället mellan 19-21. haha. Sambon försökte få liv i mig, men utan resultat.. Hoppas jag kan sova inatt. Imon blir det spinning och lite styrka.

• Mollly

Jag hade tänkt köra ett skivstångspass ikväll men har fått så fruktansvärt ont i ena armen. Kan knappt lyfta dottern. Vet inte vad som gick galet efter träningen igår. Kände inget när jag tränade, utan vaknade med smärtan idag, som bara blir värre och värre.Gråter

• Mollly

Jag hade tänkt träna idag. Funderar fortfarande på att dra ner en sväng på gymmet. Men borde verkligen inte. Mitt ena knä krånglar lite ibland. plus att jag har haft ont kring vänster bröst nu ett par dagar. Så borde väl hålla mig lugnt. Men blir så jäkla irriterad när jag inte får träna. Det bara kliar i fingrarna. Får väl hålla mig lugn tills imon iaf.. SUCK

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!