Träningsnördar - här samlas vi!
Har precis kört ett zumba pass här hemma, nu dags för frukost.
Ikväll blir det skivstångspass.
Har precis kört ett zumba pass här hemma, nu dags för frukost.
Ikväll blir det skivstångspass.
Ikväll blev det 15 min rodd och ett skivstångspass, riktigt härligt. Sambon tyckte det var mindre kul att jag skulle åka iväg ikväll. haha
Ingen träning för mig idag, har grym huvudvärk Hoppas på att kunna köra två pass imon, ett styrka på morgonen och spinning på kvällen.
Riktigt gött pass blev det. 15 min rodd, 10 min löpning och sen styrka för rygg, axlar och mage.
Ikväll skulle jag kört ett pass på gymmet, men kände att jag var så himla trött. Dottern har inte sovit så bra dom senaste nätterna :( Det blev ett sova pass på soffan istället mellan 19-21. haha. Sambon försökte få liv i mig, men utan resultat.. Hoppas jag kan sova inatt. Imon blir det spinning och lite styrka.
Idag har jag känt mig tipp topp. Körde ett styrke pass för rygg och mage på morgonen och ett spinningpass nu i kväll.
Jag hade tänkt köra ett skivstångspass ikväll men har fått så fruktansvärt ont i ena armen. Kan knappt lyfta dottern. Vet inte vad som gick galet efter träningen igår. Kände inget när jag tränade, utan vaknade med smärtan idag, som bara blir värre och värre.
Jag hade tänkt träna idag. Funderar fortfarande på att dra ner en sväng på gymmet. Men borde verkligen inte. Mitt ena knä krånglar lite ibland. plus att jag har haft ont kring vänster bröst nu ett par dagar. Så borde väl hålla mig lugnt. Men blir så jäkla irriterad när jag inte får träna. Det bara kliar i fingrarna. Får väl hålla mig lugn tills imon iaf.. SUCK
Jag klarade inte av att inte träna. Så jag körde ett litet pass här hemma för rygg och mage