Träningsnördar - här samlas vi!
20 min zumba avklarat
20 min zumba avklarat
Igår blev det ett bra pass på gymmet. Eller ja löpningen gick skit, men styrketräningen gick såå bra. Ökade på dom flesta maskinerna Men när jag sprang fick jag galet ont i ena benet, så det blev bara 2.8km
Idag har jag ingen lust alls att träna. Funderar på att gå en promenad sen. Men vet inte. Sömnen har varit dålig dom senaste nätterna. Så tror det får bli träning imon istället.
Har kört ett pass zumba och sen lite magövningar nu på morgonen. Senare blir det en sväng ner på gymmet. Känner att jag behöver lyfta lite skrot. Irriterad till max här hemma. hahah. Eller tränings abstinens, kanske det kallas för
Det blev aldrig någon runda till gymmet. Jag har varit skit trött idag, somnade en timma mitt på dagen. Och nu är sambon på akuten med gallproblem. Så det får nog bli ett zumba pass till ikväll, eller om jag tar vila med tanke på hur trött jag är.
Igår blev det 5.6 km på bandet. Både gång och löpning plus styrka för mage och axlar. Idag var jag super taggad för att köra både en sväng på bandet och sen styrka. Men när jag precis hade gått klart på bandet. Ja då går strömmen. Det blev becksvart på gymmet, så det var bara att åka hem. Skit också. Så det får bli träning imon också. Bara en vecka kvar tills nya mätningar med PT:n
Idag blev det 4km jogging/löpning och sen 2km snabb gång i lutning 6-8.. Sen två olika plankor. Imon blir det mindre löpning och mer styrka.
Idag blev det vila för mig. Mina benhinnor hade så galet ont i går när jag tränade. Hoppas kunna träna imon igen. Dock har jag blivit snorig som bara den och nyser hela tiden. Det kan dock vara pollen lr liknande som spökar.