Inlägg från: Mollly |Visa alla inlägg
  • Mollly

Träningsnördar - här samlas vi!

Helgen blev inte alls som jag hade tänkt. Jag tänkte träna riktigt ordentligt, men igår blev jag väckt av mina tjejkompisar som tyckte det var dags för min möhippa. Så någon träning blev det tyvärr inte, men dansade hela natten lång. Skrattande Idag är jag rätt mör och seg i kroppen, så det blir ingen träning och imon ska jag på nya mätningen och får inte träna samma dag.

• Mollly
    MissKaos skrev 2012-04-15 20:28:04 följande:
    Inget så dåligt byte va?

8x backlöp på knappt 150m st samt 2,5km uppv och en lättare jogg efteråt. Tillkommer en liten promenad med sonen på trehjuling(knuffa på är nog bra träning det med  ) och bus...  Samt att grannarnas tös var här en stund och det blir ju alltid livat med två kids som busar. Kul Dom är roliga.
    Nej det var helt ok. Men ikväll efter mätningen blir det träning igen. Det ska bli sååå kul med nya mätningen. Känner på kläder att jag har minskat i midja. Det känns sååå bra.
  • Mollly

Då var mätningen klar. Jag är sååå jäkla glad. Skulle bara kört kondition idag, men körde 30 min på bandet och sen styrka efter det.

Hon sa till mig att hon såg hur jag hade ändrat mig och att min rygg hade blivit mer muskolös..Skrattande

-1.5cm på överarmarna
    -3cm i midjan
    -3 på låren

och minus 3.2 tror jag det var i bmi.

• Mollly
    MissKaos skrev 2012-04-17 09:25:01 följande:
    Grattis! GOTT JOBBAT! Vad duktig du har varit (och är)
    TackSkrattande Det känns så jäkla gött. Nu blev jag ännu mer taggad för ännu bättre resultatSkrattande
  • Mollly

Här har det inte blivit någon träning sen i Tisdags. Hade min vila i Onsdags och igår vaknade jag med halsont. Så jag får la ta det lite lugnt ett par dagar nu.Rynkar på näsan

• Mollly

Här har det fortfarande inte blivit någon träning. Hade planerat att träna idag, men har haft ont i halsen till och från idag. Så kände att jag väntar lite. Plus att jag igår fick en sticka i foten, som gjorde att jag inte kunde gå ordentligt på foten. Vilket resulterade i att jag belastade foten fel och har fått skit ont i benhinnanRynkar på näsan Så det är kanske lika bra att skippa träningen idag. Men kommer nog köra några plankor iaf. hihi

• Mollly

Har precis kört ett pass zumba här hemma. Tur man inte har några grannarSkrattande Tycker mig känna av halsen lite nu efter att jag har tränat. Hoppas det försvinner under dagen, så jag kan dra mig ner till gymmet. Känner att jag har så mkt energi att lägga på styrketräningen nu.

• Mollly

Idag har jag ÄNTLIGEN varit på gymmet. Det kändes så jäkla bra. Snackade lite med en av killarna som brukar vara där och träna. Han frågade hur ofta jag tränar osv. Sen sa han att det syntes att jag gick in 110% för min träning. Att när jag är på gymmet, så syntes det att jag är där för att verkligen träna. Och inte gå och fisa runt som många andra tjejer görSkrattande Han sa även att jag börjar se vältränad ut.. Snacka om att jag blev gladSkrattande Han gav mig ännu mer pepp för att träna ännu hårdare.

• Mollly

Nu var det väldigt längesen jag kollade in här. Men det har knappt blivit någon träning dom senaste två veckorna.  Dels har jag känt av mitt hjärtproblem lite. Sen har det varit sjukt mkt att göra inför vårat bröllop på Lördag. Så det har blivit mest promenader. Men vägde mig igår och har gått ner ett kg till.

• Mollly

Här har träningen fortfarande vila. Gick dock ner 2 kg förra veckan. Mkt stress inför bröllopet som var i Lördags. VI hade en helt underbar dag.
    Har massor med bilder i bloggen om någon vill se..Skrattande

Jag måste säga att jag lyckades träna mig precis så som jag ville ha min kropp till bröllopet. Visst kunde väl haft lite mer muskler på armarna. Men annars är jag super nöjd.
    www.stjarnborg.se/

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!