Inlägg från: Mollly |Visa alla inlägg
  • Mollly

Träningsnördar - här samlas vi!

Jag kör styrka enbart för att bygga muskler nu. Hur skulle ni lägga upp måltiderna under dagen då? och vad skulle rek att äta? Har bara tränat vanligt innan, så har inte jätte stor koll på hur man bör äta när man ska bygga muskler Skrattande

• Mollly

Herrehud ni har ju inga lovehandlesSkrattande Jag hade varit nöjd om jag såg ut så. Ska försöka få till en bild på mina envisa lovehandles.

• Mollly
    cirkuspuman skrev 2011-07-18 17:58:57 följande:
    Så här ser jag ut efter fyra kids, detta är min "före bild" som jag tog häromdagen för att ha något att jämföra med vid nyår då mitt första delmål förhoppningsvis är nått.

Det synd verkligen inte att du fått fyra barnSkrattande
  • Mollly
    Fattig student skrev 2011-07-18 18:25:55 följande:
    Kan någon ge mig en spark i baken i riktning mot gymmet?
    jag skulle behöva en spark jag med. Fast tror det får bli en promenad istället. Men kommer ju aldrig iväg. Vet inte om jag orkar, så förbannat trött idag. Fast vet ju att det är så jäkla gött efteråtSkrattande

Spark spark Flört
  • Mollly
    cirkuspuman skrev 2011-07-18 18:32:51 följande:
    *sparkar dig hårt (men vänligt) i rätt riktining*

Jag ska äta middag nu och sedan röra på mig jag med
    Mollly skrev 2011-07-18 18:27:41 följande:
    jag skulle behöva en spark jag med. Fast tror det får bli en promenad istället. Men kommer ju aldrig iväg. Vet inte om jag orkar, så förbannat trött idag. Fast vet ju att det är så jäkla gött efteråtSkrattande

Spark spark Flört
    *skickar lite energi* Säg inte så, du är jätte fin! Håll igång med träningen så når du dina mål till slut  
    Varför tycker ni inte om er själva tjejer?! Ni måste ändra tänket
    Det går nog i vågor i hur man känner för sin kropp. Vissa dagar är bättre än andra. Men sen jag började köra på mitt nya tränings schema har jag minskat 4 cm i midjan. Har kört det schemat ca 10 ggr nu Skrattande
  • Mollly

Hemma igen efter träningen. Gud så gött det varSkrattande Körde på lite hårdare idag, så är helt slut nu.
    Jag kommer få abstinens nästa vecka då vi är på semester och inte kan träna. Eller jo promenader kan jag ju ta, men inte lyfta skrot. haha men kroppen behöver vila ibland ocksåSkrattande

• Mollly
    Tullemi skrev 2011-07-18 21:09:09 följande:
    Också hemma nu efter terränglöpningen, pust. På löpbandet känns det som om jag kan springa braaa länge, men så fort jag kommer ut till denna slingan i skogen så är jag som en jädra pensionär ju, bah.
    Och nu sitter jag här och sörplar på min vidriga recovery drink, uschiameja...den var inte god, men det får gå Den heter t.o.m Female Recovery, hihi (från WNT):
    www.svensktkosttillskott.se/#!produkter/female_recovery?gclid=CJXnz4XLi6oCFUUY zQodIy_8zA
    Så känner jag också när jag ska springa ute. Det är mkt lättare att springa på bandetSkrattande
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!