Inlägg från: Mollly |Visa alla inlägg
  • Mollly

Träningsnördar - här samlas vi!

cirkuspuman skrev 2011-07-29 22:12:42 följande:
    God kväll!

Ni är duktiga som vanligt här ser jag  
    Jag har oxå svårt att kara värmen, blir så himla seg och trött Nu har jag haft kidsen själv hemma hela veckan och bara tränat lite sporadiskt men i morgon ska jag allt köra igång med mitt schema ordentligt igen.
    Vi har haft trubbel med lillemans mage så kosten är ett kapitel för sig....jag lever på barnmat känns det som

Jag har en utmaning till er som känner er manade kolla in min blogg cirkuspuman.blogspot.com/2011/07/utmaning.htm... 
    åh, jag hänger lätt på. Men vad ska man ha som vikt?
  • Mollly

Idag fick jag sovmorgon. Såå skönt. Precis käkat frukost, gröt och ägg. Ska åka ner till gymmet lite senare tror jag.

Jag har gjort första övningen på utmaningen idag förestenSkrattande Hur går det för er andra som antog utmaningen?

• Mollly
    cirkuspuman skrev 2011-07-30 10:28:45 följande:
    Jag är oxå klar med övningarna
    Dessvärre har jag ont i halsen idag så det blir ingen trännig om det inte mirakulöst försvinner nu under förmiddagen

Kul att så många antog utmaningen! Bloggar ni oxå så kan ni väl lämna en komentar i min blogg så kan vi följat åt via bloggarna?! 
    jag bloggar också,. Dock varit dålig med det nu när vi varit iväg. Men ska ta tag i det igen

www.zidde.blogg.se

lämnar en kommentar i din blogg sen Skrattande
  • Mollly

Jag tog mig ner till gymmet. Svettigt o jäkligt var det. Men gött  när det är gjort. Det blev 20 min på löpbandet och sen styrka för rygg, ben, vader, axlar och mage.

• Mollly

åh vilken ångest jag fick nu när jag läste en sida om bmi. Det står att kvinnor som har 80-87cm i midja, ökar risken för hälsosjukdomar. Jag är 86 cm runt midjan.. suck. Jag är inte kraftig så, utan det är dessa förbannade kärlekshandtag som gör att det blir mkt mer cmGråter

• Mollly

Denna tog jag för en liten stund sen. Tycker inte det är någon skillnad alls sen jag började träna i februari. Ska lägga in en bild från dess också.
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!