Inlägg från: Mollly |Visa alla inlägg
  • Mollly

Träningsnördar - här samlas vi!

Här blev det chips ikväll.suck...Men har tränat ett pass på morgonen och en promenix nu ikvällSkrattande

• Mollly

Här fick vi en härlig sovmorgon idag. Dotter vaknade inte förens 8.30. Förutom när hon kom in vid 6.30 och skulle gosa ner sig hos ossSkrattande

Fy vilken ångest jag hade när jag hade svullat i mig alla jäkla chips igår. Blev några varianter av plankan. haha
    Idag blir det ett hårt pass för överkroppen.  Kanske ett pass bakom gräsklipparen också.
    Idag är det sista dagen på semestern, så nu är det dags att käka nyttigt igen. mkt salladerSkrattande

• Mollly
    Gryndrömmen skrev 2011-08-21 22:17:39 följande:
    Man mår så bra när det känns så Bra kämpat!
    ja man blir mer peppad till nästa gång man ska träna.
  • Mollly

Här blir det ingen träning idag. Förutom plankan då och några armhävningarSkrattande Men ska städa hela huset idag hade jag tänkt. Imon börjar jag jobba igen efter semestern. Det ska bli skönt att komma igång och få lite rutiner.

• Mollly
    Jennnyn skrev 2011-08-22 19:18:07 följande:
    Har varit ute och ridit ett svettigt pass i skogen. Benen fick sig en ordentlig genomkörare balansen fick sig också en prövning, på grund av en glad häst som var mer i luften än på marken!
    Härligt med ett ridpass. åhh vad jag saknar det. Har man inte ridit på länge, hittar man muskler man inte trodde fanns. hihi brukar kännas dagen efterSkrattande
  • Mollly
    ETSS skrev 2011-08-22 20:29:10 följande:
    Jag är full i benen!
    Gick hem från gymet som en vaggande anka med ben som gummi, jag lovar att jag var hjulbent och kobent om vartannat Glad
    Vad har jag gjort? Jo mitt första pass någonsin med Kettlebells. Undrar just hur det kommer att kännas i benen i morgon..
    Jag skulle också vilja testa det, men dom har inte det på mitt gymObestämd
  • Mollly

Mkt till träning har det inte blivit. Har inte tränat sen i Söndags. MEn plankan kör jag varje kväll och ikväll ska jag göra lite olika övningar här hemma.

Funderade lite på olika pulver och sånt. Jag vill ju bygga muskler, så det ska ju finnas något som hjälper en på traven. Någon som har koll på något bra?

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!