Träningsnördar - här samlas vi!
Här blev det chips ikväll.suck...Men har tränat ett pass på morgonen och en promenix nu ikväll
Här blev det chips ikväll.suck...Men har tränat ett pass på morgonen och en promenix nu ikväll
Här fick vi en härlig sovmorgon idag. Dotter vaknade inte förens 8.30. Förutom när hon kom in vid 6.30 och skulle gosa ner sig hos oss
Fy vilken ångest jag hade när jag hade svullat i mig alla jäkla chips igår. Blev några varianter av plankan. haha
Idag blir det ett hårt pass för överkroppen. Kanske ett pass bakom gräsklipparen också.
Idag är det sista dagen på semestern, så nu är det dags att käka nyttigt igen. mkt sallader
Idag har det inte hänt mkt här. Är sjukt trött, men ska pallra mig ner till gymmet nu iaf. Kanske man piggnar till
Idag gick träningen super bra. Fasen så gött det kändes. Nu har jag käkat en god sallad och lite kesella. Snart dags att sova.
Här blir det ingen träning idag. Förutom plankan då och några armhävningar Men ska städa hela huset idag hade jag tänkt. Imon börjar jag jobba igen efter semestern. Det ska bli skönt att komma igång och få lite rutiner.
Här blev det bara lite hemma träning ikväll. Två varianter av plankan och armhävningar 15*3
Mkt till träning har det inte blivit. Har inte tränat sen i Söndags. MEn plankan kör jag varje kväll och ikväll ska jag göra lite olika övningar här hemma.
Funderade lite på olika pulver och sånt. Jag vill ju bygga muskler, så det ska ju finnas något som hjälper en på traven. Någon som har koll på något bra?