Inlägg från: Mollly |Visa alla inlägg
  • Mollly

Träningsnördar - här samlas vi!

MissKaos skrev 2011-08-24 21:19:22 följande:
    Man rek ,2-2g protein/kg kroppsivkt/dygn. JAg får äta lite mer för att bygga. Tänk på att sprida det över dygnet!  Tallriksmodellen är ganska bra -men öka protein (kött, fisk, ägg bönor mm lite)

Och glöm inte att de ska var >GOTT att äta!
    Ja, man lagat ju ingen äcklig matSkrattande
    Ska sätta mig imon och knåpa på lite mat ideér, nu får det bli sängen.
  • Mollly

Så då har jag kört lite hemma träning
    vanliga plankan
    Plankan på sidan
    2 ryggövningar
    armhävningar
    utfall
    tricepsövning.

Känner mig rätt trött nu, men en livlig liten tös tycker att vi ska gå ut. så det får vi ta och göra då :D

• Mollly
    godisgrisen skrev 2011-08-25 12:28:26 följande:
    måste bara tipsa om ett supergott mellanmål som jag åt efter träningen idag:

en fryst banan som mosas med gaffel tillsammans med 1 tsk kakao, rör om ordentligt med gaffeln
    blanda lite kesella med lite äkta vaniljpulver och klicka över banan/chokladen ät och njuuut!

Blir som en blandning av chokladpudding/glass med vaniljkesella gudomligt!!!

Jag fryser alltid in mina övermogna bananer, ju svartare skal desto godare som frysta, iom att dom blir mera sockriga och sorbet liknande.
    åhh det låt ju riktigt gott :)
  • Mollly
    Tullemi skrev 2011-08-25 17:52:06 följande:
    Yey jag är på gymmet. Styrka helkropp idag, underbart!
    åhh vad gött. Jag vill också. Men får snällt vänta tills imon.. men funderar allvarligt på att köra ett pass till hemma idag. haha
  • Mollly

Idag kom jag på en bra idé. Jag har en sele som klarar 20kg, så jag kan fortfarande bära dottern i den. Testade idag om hon ville det. Det var inga problem. Så hon får sitta där i när jag ska göra benövningarna i fortsättningenSkrattande då får man ju lite tyngd också.

• Mollly
    Fattig student skrev 2011-08-25 18:56:10 följande:
    Jag säger 1 år beroende på vilken utgångsstart man har.
    ok, då ska jag ha det som målSkrattande
  • Mollly

Hur ser denna dagen ut:

Frukost: fiberhavregröt, 2ägg ev en smörgås
    Mellanmål: kesella
    Lunch: lagad mat
    mellanmål:proteindryck eller kesella.
    Middag: lagad mat
    Senare på kvällen: kokta ägg

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!