Inlägg från: Mollly |Visa alla inlägg
  • Mollly

Träningsnördar - här samlas vi!

Fattig student skrev 2011-09-04 21:08:12 följande:
    Det blev faktiskt 13 km. Är riktigt mör i bena nu!
    Bra gjortSkrattande
  • Mollly

Hej på er. Nu var det ett tag sen jag var här inne. Idag är det andra träningsfria dagen. Jag har fått ett hemskt nageltrång på ena tån. Hoppas på att kunna träna ikväll.

• Mollly

Jag tycker min mage har förändrat sig bara på sista tiden, tycker dessa kärlekshandtag har minskat lite iaf. Vad säger ni? ( Jag blir inte ledsen om ni säger att ni inte ser någon skillnad. ahha)

• Mollly
    Primrose skrev 2011-09-08 13:57:20 följande:
    Måste bara lägga in en bild på min vän, som jag jobbade med i London. Hon är världens gulligaste tjej! Och fit! Och 40!

Tänk om man kunde ha en sån kropp när man är 40Skrattande
  • Mollly

Tack snälla ni, vad glad jag blirSkrattande Förändringen har skett väldigt fort. Det första kortet är taget sista juli och det andra idag.
    Innan har jag bara tränat styrka. Värmde bara upp med typ 10 minuters joggande. Nu springer jag mer och kör mindre styrka.

• Mollly
    Livsoduglig skrev 2011-09-08 20:37:32 följande:
    har inte sett eventuella handtag innan men det ser bra ut :) 
    Såhär såg jag ut precis när jag började träna. haha sjukt trött när jag tog denna bild. Men det kan ni ju bortse frånFlört
  • Mollly
    Fattig student skrev 2011-09-08 20:55:35 följande:
    Nice boobies, om man får säga så om man är tjej. Nej, jag föredrar det manliga könet. Öh, vad OT jag blev. Visst har du fött barn? Om du nu har gjort det så syns det inte.
    haha ja det borde man väl få säga om tjej. hmm tack säger jag väl då. haha
    Japp men hon är 2 år. Det har tagit sin lilla tid att bli av med det där. Fast och andra sidan har jag inte börjat träna förens i våras.
  • Mollly
    Fattig student skrev 2011-09-08 20:21:58 följande:
    Ingen som vill komma hit och lapa lite sol? Jag har tillgång till eget gym och pool! *försöker desperat locka hit en träningskompis*

Saknar att ha någon träningskompis och gärna på samma nivå så att man kan springa tillsammans.
    Inga problem, kan åka imon. Fast chefen och sambon skulle väl inte bli så glada då.. Skrattande
  • Mollly

jag brukar käka gröt till frukost med finncrisp till. Eller en smörgås av mörkt bröd några ägg och sen lite räkor eller kräftstjärtar i.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!