Inlägg från: Mollly |Visa alla inlägg
  • Mollly

Träningsnördar - här samlas vi!

Frukostflingan skrev 2011-09-29 09:43:18 följande:
    Mollly: Tråkigt att du inte kan träna på ett tag. Men det brukar ju va bra i längden att hålla sig lugn när man är förkyld. Du får passa på att göra något annat som du tycker om men inte hinner annars. Jag försöker läsa så mycket jag bara orkar när jag är sjuk...
    Jag ska försöka skriva ett cv. Men det är ju inte det lättaste.
  • Mollly
    Frukostflingan skrev 2011-09-29 10:16:27 följande:
    Nej det kan vara lite klurigt! Lycka till!!!

En fråga till alla: Läser ni träningsbloggar? Ni kanske bloggar själva? Har ni några tips?
    Tack. Jag brukar läsa Olgas blogg, men sen bloggar jag själv också:)
  • Mollly

Nu äntligen börjar förkylningen gå över. Mest en jäkla massa slem som ska upp nu. Så imon ska jag få min efterlängtade massage. Idag har jag kört plankan igen. Har inte gjort det på nästan 2 veckor skulle jag tro. Men nu jäklar vill jag tillbaka till träningen. Kosten har inte varit den bästa de senaste dagarna heller. Tryckte precis i mig lite kladdkaka och grädde. mums vad gott det varSkrattande

• Mollly

Här sitter förkylningen fortfarande i. Dock inte så mkt nu.  Hoppas att kunna börja träna nästa vecka igen. Men ska ta det väldigt lugnt i början. Igår var jag på massage. Det var jätte skönt. Men känner mig fortrfarande inte riktigt bra i ryggen, så skulle nog behöva en omgång till snart.

• Mollly

Imon tror jag det är dags att träna igen. Ska ta det väldigt försiktigt nu i början. Vill inte bli sjuk igen. Känner verkligen att jag behöver komma iväg, är så fruktansvärt trött nu. Behöver lite egentid och lite energi från träningen.

• Mollly

JIPPI idag har jag tränatSkrattande Så jäkla gött var det. Dock tog jag det väldigt lugnt. Har inte tränat ordentligt på en månad nu, så känner att jag har tappat mkt. Istället för att springa idag, så gick jag snabbt i 2km och sprang 0.5km. Dock blev jag rätt snorig under träningen, så vet i fasen om jag är riktigt piggelin. Men förutom det kändes det sååå underbart att få svettas på gymmet igen.Skrattande

• Mollly

Lyckan av att vara tillbaka på gymmet försvann rätt fort. Jag känner att förkylningen inte riktigt är borta från kroppen. Så det blir vila även denna veckan. Kommer bara köra lite små övningar hemma.. SUCK. Jag som hade tänkt hårdträna fram tills vecka 46, då jag ska lämna in brudklänningen till dom som ska sy om den..

• Mollly
    Fattig student skrev 2011-10-09 11:58:50 följande:
    Nu ska jag bege mig på en diet, för skoj skull. Tänkte testa LCHF (rätt förkortning hoppas jag?). Tänkte köra på en 2 veckors period, men det kanske är för kort tid för att det ska ge någon märkbar effekt?

Till frukost blev det äggomelett bestående av ägg, ost, kalkon och grädde. Till det åt jag labneh och drack vatten.

Någon som vet när man kommer in i ketos?
    Nu vet jag inte vart dom läst det, men min kusin sa att LCHF både är miljöfarlig och hälsofarlig
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!