Inlägg från: Mollly |Visa alla inlägg
  • Mollly

Träningsnördar - här samlas vi!

Ang mjölkprodukter, så trycker jag ju i mig 2.5 dl kvarg varje dag. Ja inte nu sen jag la om frukosten. Men kan säga att jag saknar kvargen med dom goda bären i. Så funderar på att gå tillbaka till det senSkrattande Mjölk har jag i kaffet. Nu dricker jag väldigt sällan kaffe, men iaf. Sen kan jag ta ett glas till maten då och då. Men jag var utan mjölk från 11 år tills jag var 21 år. Så jag har lite att ta igenFlört

• Mollly

Fy fasen så bra träningen gick idag. Sprang 3.7km. sprang 3 minuter*4 däremellan gick jag 2 min. Sprang på hastighet 11.6. Så jag är sjukt nöjd.

• Mollly
    Fattig student skrev 2011-10-15 13:15:19 följande:
    Kul!! Så härligt när resultaten kommer!
    Ja det kändes riktigt gött. Med tanke på att jag inte har tränat på en månad. Men att köra intervaller fungerade skit bra. Hade kunnat springa mer. Men ville ta det lite lugnt med kroppen plus att jag inte riktigt hade tid att träna idag egentligen.
  • Mollly

åhh idag vad jag såå sugen på att träna igen. Gårdagens pass gick ju så jäkla bra. så det känns som jag skulle kunna träna jämt typSkrattande Men vill vara rädd om kroppen nu när jag inte har tränat på länge.
    gahh fick lite smått panik innan idag. Upptäckte att äggen var slut. Eller hade bara två kvar, och det går ju åt typ 2-3 till frukost och2 till mellis imon.. Suck. Men som tur var hade jag en kvarg bytta kvar.Skrattande

• Mollly

Jaha då går man med lindat knäDemon Vet inte varför, överansträngt kanske. Fast jag har ofta problem med detta knä pga att musklerna är svaga efter en op. Så hoppas på att kunna träna lite försiktigt imon iaf. Idag blir det vila. Det räcker ju med att jag springer i alla förbannade trappor på jobbet.

• Mollly

Idag blev träningen lite halvhjärtad. Sprang/gick 3.3km, gjorde 2 olika plankor och lite axel övningar, sen sprang jag 0.5km på hastighet 12. Shit så fort springer jag ju aldrig. Så 3.7km blev det ju iaf. Vågade inte mer för mitt knä.

• Mollly
    Fattig student skrev 2011-10-20 16:50:04 följande:
    Jag har köpt hem pizza till barnen. Inte bara för deras skull, utan för att jag inte orkar göra middag idag. Lat. Jag får däremot inte njuta av denna skapelse. Jag tänkte börja deffa nu.

Någon som har tips på kost vid deff?

Recepten får gärna läggas in i träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html
    Jag skulle också vilja deffaSkrattande
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!