Inlägg från: Mollly |Visa alla inlägg
  • Mollly

Träningsnördar - här samlas vi!

Idag har jag äntligen tränat igen. Det var så jäkla gött. Tog det rätt lugnt, men det kändes oväntat lätt att springa idag.Skrattande

• Mollly

Efter en hel dags shoppande hade jag tänkt att dra mig ner till gymmet. Men fick nyss veta att en kär gammal vän valt att avsluta livet. Så tappade all lustGråter Får se om jag pallar åka till gymmet.

• Mollly

Det blev ett pass igår iaf.  Behövde lite annat att tänka på en stund. Träningen gick kalas bra. Men det var väldigt mkt folk som tränade just då. Vilket jag tycker är drygt. Det var en tjej och en kille som bara satt på pilates bollarna och pratade skit typ. Sånt kan jag störa mig lite på. Man åker väl inte till gymmet för att prata skit utan att träna. eller?Glad
    Jag är grymt sugen på att träna ikväll också, men känner att jag inte vill köra på för mkt med träningen nu när jag precis kommit igång från vilan. Men det kliar ordentligt i träningstarmenSkrattande

• Mollly

Idag blev det bara konditions träning. Dock bara 30 minuter. Fick ont i ljumsken sen, så vågade inte springa mer. Nu har jag fått sån jäkla värk i benen. Hopps det släpper snart. Imon blir det träning igen.

• Mollly

Det blev en sväng på gymmet idag också. Det gick riktigt bra. Mindre roligt var att jag hade puplik på typ 15-20 pers. Det kändes sådär. Dom stod och väntade på att få komma in på sitt pass, vilket tog typ 20 min. Det var bara jag som tränade också just då.. Men visst, man tog ju i lite extra. hahah

• Mollly

Idag blev det inte mkt till träning. Hade huvudvärk, men när den la sig, så åkte jag till gymmet. Tyvärr kom den tillbaka när jag började springa, så det var bara att avbryta och åka hem. Men det blev iaf 2km pw, alltid någotSkrattande
    Imon blir det ett nytt försök.

• Mollly

hemma efter träningen. Det gick riktigt jäkla bra idagSkrattande Förutom att mitt ena knä gav upp efter bara 1.5 km löpning. Men styrke passet gick såå bra. Så nu ska jag äta lunch. Känns att kroppen behöver det nu.

• Mollly

Dagens pass avklarat. Det gick riktigt bra idag också. Fasen så gött det känns. Nu är det dags att fixa till sig för julbord på Kalmar slottSkrattande

• Mollly

Mina muskler skakar som bara den idag. Trotts att jag ätit och druckit nu efter träningen. Så träningen idag gick riktigt bra. Ja förutom löpningen. Idag kom jag bara 0.5km innan jag började känna av detGråter
    I Lördags kunde jag gå 0.5km, springa 1km, gå 0,5 och springa 1km. Men det var bara att glömma idag.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!