Inlägg från: Mollly |Visa alla inlägg
  • Mollly

Träningsnördar - här samlas vi!

Knät är nog helt kört nu känns det som. Det blir ingen löpning mer för mig på ett bra tag nu. Får köra rodd eller något annat som uppvärmning.

• Mollly
    Beckaa skrev 2011-12-13 21:34:54 följande:
    Tråkigt.. hoppas det löser sig snart! har du kollat upp det på något vis?

Gårdagens ordinarie träning uteblev, men ägnade 45 intensiva minuter åt att bära upp tegelbuntar på taket. Benen skakade efteråt och idag känns det ordentligt i ryggen, så jag räknar det som ett träningspass!

Imorgon är det dags igen, ben och biceps står på schemat.
    Nej har inte kollat upp det, men måste ta tag i det nu. Känner bara av det när jag tränar, så det blir lätt att man glömmer detGlad
  • Mollly

Det är lugnt här inne nu tycker jag. Skrattande Mkt inför jul kanske. Idag blev det vila för min del. Har känt av knät lite idag också, vilket jag inte gjort innan. Det har bara varit när jag har tränat. Så jag får nog boka en tid hos läkaren för att kolla upp det. känns så jäkla surt att det ska krångla nu när jag håller tränar inför en ny mätning i mitten av februariRynkar på näsan Vill ju minska några cm i midjan, det underlättar ju om man springer mkt :)

• Mollly
    Nelia82 skrev 2011-12-14 21:05:36 följande:
    Tycker ni allihop är så himlans duktiga med er träning. Önskar jag kunde springa som ni. Idag blev det 3km på 22min, känns pinsamt ynkligt i jämförelse...
    Jag önskar jag kunde springa 3kmSkrattande
  • Mollly
    Nelia82 skrev 2011-12-14 22:36:32 följande:
    Usch, förstår det. Trist att ha knä-krångel... Hoppas du får ordning på det där.

Jag får försöka jobba lite på att se det från den ljusa sidan, men det är svårt när man jämför sig med andra hela tiden. Skäms
    ja jag hoppas det lägger sig snart, så jag kan börja springa igen. Jämför dig med mig som inte ens kommer 1km så känns det kanske lite bättreFlört
  • Mollly

Har precis kommit hem från träningen. Det gick kanon bra, kunde lägga på lite mer idagSkrattande Dock blir det inget springande alls nu framöver för mig, knäna strejkarGråter Jag tror att dom har blivit överansträngda.

haha när jag skulle gå från gymmet, stod det en kille utanför ytterdörren. Först trodde jag att han hade glömt sitt kort för att komma in i lokalen. Men när jag öppnade dörren började han prata engelska och fråga om ägaren var där. Jag blir lika ställd varje gång någon börjar prata engelska. haha. Men fick fram att hon inte var där. Då frågade han om han kunde ge mig pengar för att få komma in och träna. Nej sa jag. Ja men bara idag. eehh nej. Sen gick han.. hahah Mysko typer det finnsSkrattande

• Mollly

Ikväll blev det ett skivstångspass. jäklar vad jobbigt det var. Mina ben skakar som bara den. Imon blir det vila, Torsdag kör jag antingen ett skivstångspass eller vanligt styrka på gymmet.

• Mollly

shit vilken träningsvärk jag har idag.

Mitt knä blir bra värre. Eller när jag tränar känner jag inget, men nu har det börjat hugga till helt plötsligt. Det hugger till ett par ggr sen är det lugnt någon minut upp till några timmar. Sen kommer det igen. Det gör så fruktansvärt ont när det hugger till.
    Funderar på att boka till hos sjukgymnasten istället för att gå till läkaren. KÄnns som att dom inte kan göra så mkt åt saken iaf.

• Mollly

Nyss hemkommen från ett skivstångspass. Det var rätt jävligt, med tanke på träningsvärken jag hade i låren från träningen i Tisdags. Men men nu efter känns det riktigt gött. Kommer få abstinens av att inte träna på ett par dagar. Men det är ju bra för kroppen att vila lite ibland också.

GOD JUL på erSkrattande

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!