• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Paradigm
    ETSS skrev 2011-07-17 10:04:46 följande:
    Det blev visst ingen träning idag. Alls. Det här låter lite sad men jag har för det mesta inget annat att göra. Nu har jag visst blivit bortbjuden i dag och i morgon.
    Jag tror nog jag ska överleva träningsfrihet då det är är på grund av trevliga skäl Glad
    Vad härligt att bli bortbjuden.
  • Paradigm
    Mollly skrev 2011-07-17 10:29:32 följande:
    Nej precis. Dom brukar vara väldigt inne i speglarna när man är där. Men visst dom brukar snegla lite konstigt när jag kommer in där. Men man måste ju börja någonstans Skrattande
    Hehe, de tycker säkert bara att du är vacker. Vem kan undgå en skönhet?

• Gryndrömmen

Jag har inga problem med biffarna på gymmet, de har kämpat för att få sin kropp precis som jag. Däremot småpojkarna som tror dem är coola avskyr jag.

• Mollly
    Gryndrömmen skrev 2011-07-17 10:31:04 följande:
    Jag har inga problem med biffarna på gymmet, de har kämpat för att få sin kropp precis som jag. Däremot småpojkarna som tror dem är coola avskyr jag.
    haha ja dom är rätt drygaSkrattande
  • Mollly
    Fattig student skrev 2011-07-17 10:30:38 följande:
    Hehe, de tycker säkert bara att du är vacker. Vem kan undgå en skönhet?

haha kanske d. Det är inte så vanligt att det är tjejer där heller. Tror aldrig jag har sett någon faktiskt när jag tänker efter.
  • Gryndrömmen

Mollly: har aldrig upplevt att någon mer än småpojkarna sneglar när jag kommer in :) jag får numera hjälp av "mina" biffar :)

• cirkuspuman

God morgon Solig

jisses vad ni skriver
    Ingen som hade några råd ang proteinpulver?!

Jag förstår precis vad ni menar med de "unga tuffa" killarna vi har några sådana oxå *s* 
    Jag har precis bytt gym från ett större till ett lite mindre och här är det verkligen skillnad må jag säga. mer gemytligt men man bli oxå mer utittad. Dock så har det lagt sig nu tycker jag...värst var det första gångerna innan man blev igenkänd å andra sidan så tittar jag lite xtra på de som är nya oxå så det blir väl lätt så när man står på löpbandet el crosstrainern

cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸
  • ETSS
    Gryndrömmen skrev 2011-07-17 10:37:16 följande:
    Mollly: har aldrig upplevt att någon mer än småpojkarna sneglar när jag kommer in :) jag får numera hjälp av "mina" biffar :)
    Klart det finns de som sneglar, men man är ju där för att träna, inte för foreplay. Dock om man frågar någon om hjälp med något brukar de vara schyssta och visa hur man gör, tror det är snälla "biffar" där jag är och tränar, dock blir det ätmusklerna som tränas i kväll, inte gymmusklerna Glad
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-07-17 10:29:38 följande:
    Vad härligt att bli bortbjuden.
    Jo, ska bli trevligt att träffa folk och vara ute i den härliga sommaren Glad
  • Paradigm
    cirkuspuman skrev 2011-07-17 10:42:58 följande:
    God morgon Solig

jisses vad ni skriver
    Ingen som hade några råd ang proteinpulver?!

Jag förstår precis vad ni menar med de "unga tuffa" killarna vi har några sådana oxå *s* 
    Jag har precis bytt gym från ett större till ett lite mindre och här är det verkligen skillnad må jag säga. mer gemytligt men man bli oxå mer utittad. Dock så har det lagt sig nu tycker jag...värst var det första gångerna innan man blev igenkänd å andra sidan så tittar jag lite xtra på de som är nya oxå så det blir väl lätt så när man står på löpbandet el crosstrainern
    Tyvärr har jag inga kunskaper ang proteinpulver. Ska börja med det nästa månad. Denna månad läggs hel del pengar på flyttning och nya möbler, så proteinpulvret får snällt vänta.

Men om du inte kan amma så kan du få bra med protein från mat såsom keso, kesella, ägg, mjölk, kyckling, fisk, kött, linser, böner...
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!