Träningsnördar - här samlas vi!
Hello!
Får jag hoppa in här?
Jag har precis börjat träna igen (styrketräna) efter att vi fått vårt fjärde barn
Hello!
Får jag hoppa in här?
Jag har precis börjat träna igen (styrketräna) efter att vi fått vårt fjärde barn
Vad duktiga ni är tjejer
Jag tränade fyra pass förra veckan men har bara kommit iväg en gång denna vecka Tänkte träna idag på em men efter tre timmars sömn inatt (dotter med krupp) blir det nog en lugn em i soffan istället.
Jag hoppas på en bättre träningsveckan nästa vecka
På tal om proteinpulver Är det ngn som ammar?
I vanliga fall dricker jag tre proteindrinkar om dagen men nu när jag ammar så får vår lilla kille ont i magen av drinkarna så det funkar inte alls.
Lägger till mer protein till maten samt försöker få i mig mer proterin i mellanmålet direkt efter träning men kan det spela någon roll vilket pulver man köper måntro?!
Jag har alltid köpt Star Nutrition men kanske ska prova ett annat märke?! Det är såklart inte livsviktigt egentligen men jag frågar ändå om någon har erfarenhet av samma "problem"?!
God morgon
jisses vad ni skriver
Ingen som hade några råd ang proteinpulver?!
Jag förstår precis vad ni menar med de "unga tuffa" killarna vi har några sådana oxå *s*
Jag har precis bytt gym från ett större till ett lite mindre och här är det verkligen skillnad må jag säga. mer gemytligt men man bli oxå mer utittad. Dock så har det lagt sig nu tycker jag...värst var det första gångerna innan man blev igenkänd å andra sidan så tittar jag lite xtra på de som är nya oxå så det blir väl lätt så när man står på löpbandet el crosstrainern
Det låter ju kul med spinning så vi får se i morgon vad jag tycker givetvis får jag ge det fler chanser om jag är tveksam.
Pulsspinning finns inte på mitt gym tyvärr men jag har förstått att det är bra och eftersom jag brukar pulsträna på crosstrainern borde det vara optimalt för mig.
Favete: Vad skönt att kunna ha kidsen med dig På vårt gym finns ett litet rum med tv och ritbord där barnen kan hålla till men vår treåring och tremånaders är för små tyvärr. Dessutom bygger de om nu under sommaren och har stängt det rummet.
När jag tränade på Sats hade de ju barnpassning vilket hade varit superbra nu dock så blev det för dyrt så jag bytte till ett mindre och mer prisvärt gym ist.