Inlägg från: Studentpappa |Visa alla inlägg
  • Studentpappa

Träningsnördar - här samlas vi!

JTo skrev 2015-09-18 13:23:51 följande:

När en kompis till mig gifte sig var deras son tärna (eller ja den manliga motsvarigheten) och han gick före dom nedför altargången med en brio gåvagn, hur gulligt som helst :)

Får väl ta det eller gåstolen :-P
    Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
  • Studentpappa
    Margaux skrev 2015-09-18 19:04:45 följande:

Jag fick förövrigt en enstensring till morgongåva! Jag har en smal diamantring som förlovningsring och en helt slät, smal vigselring. Enstensringen hamnade i mellan! Fördelen är att när vi reser behöver jag inte lämna vigselringen hemma. Den är lite stöldbegärlig!

Om du känner din fästmö bra så vet du säkert vad hon önskar sig, om inte titta på lite olika ringar på nätet tillsammans så kan du överraska med en liten ask en dag....

Vi resonerade om saken igår och eftersom vi är så fantastiskt romantiska båda två så tyckte vi det var lagom att skjuta på det tills sommaren 2017 då yngsta är två år och det blir enklare för hela familjen. Vi har ändå varit ett par i 11 år så det är väl ingen större brådska.

Jag tog några broschyrer på ringar igår på stan och jag tittade i dom först innan jag gav dem till sambon och jag var rätt ute om jag chansat, hon vill inte ha för pråliga saker och en rund ring med enkelrad kändes rätt lagom och passar med våra förlovningsringar. 

Sen har jag blivit förkyld också förbannat! Fick en attackförkylning igår, frisk på fm sen på typ 1,5 h gick jag från pigg till däckad och svinont i halsen. Så träning får jag vila från i några dagar tyvärr. Ska med dottern på gymnastik på em och det får duga :)
  • Studentpappa

Förkylningen börjar släppa, har suttit i rejält sedan lördags. Äldsta dottern och jag åkte på magsjuka idag.. Siktar på träning på söndag, kommer nog vara starkare än någonsin! Tyst

• Studentpappa

Pass 118

Comebacken gick lysande, pb i stöt 85kg

Frontrackad utfallsgång 100x60kg tid ca 13min.

• Studentpappa
    Wilowa skrev 2015-09-27 18:38:42 följande:
    Trist med sjukdomar! Själv blir jag sällan sjuk, men känner nu att jag har nån skit i kroppen som inte vill bryta ut. Ondare i kroppen och väldigt trött och sliten plus illamående som kommer och går...står över träning idag.
    Under vintern är jag förkyld mycket, jag står inte emot dagisbacillerna för fem öre tyvärr :(

Men nu är jag stark igen!
  • Studentpappa
    Wilowa skrev 2015-09-27 19:52:14 följande:
    Du får börja jobba i förskolan så lovar jag dig att du klarar dem sedan.
    Ja säkert, eller inte. Sambon är fskl och jag borde ha träffat alla barnbaciller som finns. :P

Hon står sig dock stark i mycket större utsträckning. 
  • Studentpappa
    Wilowa skrev 2015-09-27 20:21:05 följande:
    Jag lovar, din sambo drar inte hem allt hon utsätts för...inte på långa vägar.
    Nej så kanske det är Cool
  • Studentpappa

Pass 119 snudd på invalid idag.

1.2.3 osv upp till 7 reps på tid av

Marklyft 120kg, Powerclean 70kg, pullups, Ttb

23:27

• Studentpappa

Imorgon blir det en dag i skidbacken fast på downhill-cykel, grymt kul var några år sedan sist!

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!