Träningsnördar - här samlas vi!
När en kompis till mig gifte sig var deras son tärna (eller ja den manliga motsvarigheten) och han gick före dom nedför altargången med en brio gåvagn, hur gulligt som helst :)
När en kompis till mig gifte sig var deras son tärna (eller ja den manliga motsvarigheten) och han gick före dom nedför altargången med en brio gåvagn, hur gulligt som helst :)
Jag fick förövrigt en enstensring till morgongåva! Jag har en smal diamantring som förlovningsring och en helt slät, smal vigselring. Enstensringen hamnade i mellan! Fördelen är att när vi reser behöver jag inte lämna vigselringen hemma. Den är lite stöldbegärlig!
Om du känner din fästmö bra så vet du säkert vad hon önskar sig, om inte titta på lite olika ringar på nätet tillsammans så kan du överraska med en liten ask en dag....
Förkylningen börjar släppa, har suttit i rejält sedan lördags. Äldsta dottern och jag åkte på magsjuka idag.. Siktar på träning på söndag, kommer nog vara starkare än någonsin!
Pass 118
Comebacken gick lysande, pb i stöt 85kg
Frontrackad utfallsgång 100x60kg tid ca 13min.
Pass 119 snudd på invalid idag.
1.2.3 osv upp till 7 reps på tid av
Marklyft 120kg, Powerclean 70kg, pullups, Ttb
23:27
Imorgon blir det en dag i skidbacken fast på downhill-cykel, grymt kul var några år sedan sist!
Pass 120
downhillcykling, sjukt kul och armarna är som spaghetti