• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Amazina

18,77 km avklarade... Snart klart... rätt tungt i låren men annars funkar det...

• Paradigm
    Amazina skrev 2011-06-26 19:10:25 följande:
    18,77 km avklarade... Snart klart... rätt tungt i låren men annars funkar det...
    Hehe! Positivt tänkande!
  • Paradigm

Sprang ändå, men tog det försiktigt - 5,3 km på 30 minuter blev det. Nu ska jag bädda mig ned framför tv:n och datorn.

• Annika i Gbg

Ni (vi) är så duktiga allihop! Min hotyoga gick som en dans, vilken underbar träningsform! Mådde inte det minsta illa idag. Det kommer att göra susen både för vikten, styrkan och smidigheten. Drack en liter vatten timman efter passet och har ätit ostgratinerad bkomkål med kalkonpastrami nu. Känns gott! Krya på er, ni som inte mår hundra ikväll!

Jag tror på livet - även när det sparkar skiten ur mig!
  • Amazina

Nu sitter jag på tåget hem... Det blev 25 km varav de första 15 var med power och de sista 5 stapplande! Har så ont i mina framsidor av låren att jag haltar! Funderar på folk som springer maraton... Vilken plåga det måste vara! Vilket psyke man måste ha!!
    Det konstiga var att ju längre vi kom desto sjukare blev humorn och efter ca 20 km gick vi bara runt och skrattade åt våra krämpor.

• Jennie med ie
    Amazina skrev 2011-06-26 20:35:46 följande:
    Nu sitter jag på tåget hem... Det blev 25 km varav de första 15 var med power och de sista 5 stapplande! Har så ont i mina framsidor av låren att jag haltar! Funderar på folk som springer maraton... Vilken plåga det måste vara! Vilket psyke man måste ha!!
    Det konstiga var att ju längre vi kom desto sjukare blev humorn och efter ca 20 km gick vi bara runt och skrattade åt våra krämpor.
    Jag blir trött bara av att läsa det Men ja jag kan tänka mig att mot slutet där är man nästan beredd att ringa psykmottagnligen eller nåt Härligt jobbat!
  • Paradigm
    Amazina skrev 2011-06-26 20:35:46 följande:
    Det bästa tipset som jag och min syster bruka använda oss av är att prata.
  • Paradigm

Sitter här nu och äter keso rakt ur burken. För trött (eller lat) för att orka göra något kvällsmål, men det funkar det med.

• Amazina
    Fattig student skrev 2011-06-26 21:36:15 följande:
    Sitter här nu och äter keso rakt ur burken. För trött (eller lat) för att orka göra något kvällsmål, men det funkar det med.
    Keso är ju asgott!! Behövs inget till!
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!