• RingRing

IVF/PGD väntar på eller är igång

Hej!

Tänkte starta upp en ny tråd där vi som väntar på eller är igång med IVF/PGD kan samlas.
    Jag vet att det redan finns en tråd för PGD:are men det är inte så många som är aktiva där så jag tänkte att jag startar upp en ny så kanske det är några fler som hittar hit. 
    Vore kul att få prata med andra som är igång med behandling eller som är i start groparna. 

Ni kommer alltid finnas i mammas hjärta Isak och Ellie....
  • Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång
  • Prizzi

Kattflickan: Hmm jag vet inte, minns inte riktigt vad han sa om det. :(

Jag fick ut runt 12 ägg och 10 blev befruktade och 3 var friska på min sista omgång. Ska ju vara 50% på äggen. Första omgången så stämde det men att det var så dåligt resultat sista gången förvånade mig. Dr i Huddinge sa det var slumpen. Så jag hade enorm tur på mitt sista försök.   

(¯`°?.¸ ♥ EMIL ♥ ¸.?°´¯)
  • Ulrika 80

Ring Ring- hur går det, när kan du testa?
    Kattflickan - Har du hört något om när du kan börja en ny behandling?

• Kattflickan

Nej, de har tyvärr inte ringt upp. Jag ska ringa dem igen imorgon. Vore skönt att veta innan påsken.

Hur går det ringring?

• RingRing

He hej!

Här går det hitintills bra förutom att tiden går sååå otroligt långsamt. Ruvardag 9 idag och jag har inte fusk testat något har bestämt att jag ska försöka hålla mig tills TD. Räknar dagarna och vill att det ska bli måndag nu!

Hur går det för dig kattflickan? Har Huddinge hört av sig ang er plan?

• Kattflickan

Jag ringde Huddinge och de har inte hunnit titta på det än, de hör nog av sig efter påsk.

Ingen brådska egentligen, vill mest bara veta om vi hinner med innan sommaren.

Ringring: Jag håller tummarna! Jag väntade också till testdagen, har varit så att alla gånger jag väntat till BIM/ testdag med att testa så har jag fått plus. Sen har det inte gått bra ändå, men det är en annan sak. De gånger jag testat i förväg har det alltid blivit minus. Så jag har blivit lite skrockfull gällande att vänta till testdagen.

• RingRing

Vad nervös jag är, i morgon är det dags för test. 14 dagar sedan ET. Jag vill testa men samtidigt är jag rädd vill inte bli besviken.

Hoppas att ni alla har haft en trevlig påsk

• Chief Wiggum

Jag håller tummen som tusan, annars får ni försöka igen helt enkelt och om det lyckas då så önskar ni säkert inte att det gick till på något annat sätt.

• Kattflickan

Ringring: Jag håller alla tummar jag har (2) att ni ska lyckas på första försöket! Vet hur nervöst det var. Hoppas ert svar blir tydligare än vårt blev. Kändes som antiklimax med ett svagt plus.

Jag hoppas Karolinska ringer veckan efter påsk så jag får veta om vi hinner ett försök till innan sommaren. Måste kolla om vi har tre försök, Har haft funderingar på om det vore bättre för oss att gå över på äggdonation så vi slipper mina dåliga gener. Men ett pgd försök till vill jag göra.

Lycka till nu Ringring!

• RingRing

Tror knappt att det är sant, det var positivt :D sån lycka

• Kattflickan

Grattis! Jättekul! Var ditt test starkt?

Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång