• RingRing

IVF/PGD väntar på eller är igång

Hej!

Tänkte starta upp en ny tråd där vi som väntar på eller är igång med IVF/PGD kan samlas.
    Jag vet att det redan finns en tråd för PGD:are men det är inte så många som är aktiva där så jag tänkte att jag startar upp en ny så kanske det är några fler som hittar hit. 
    Vore kul att få prata med andra som är igång med behandling eller som är i start groparna. 

Ni kommer alltid finnas i mammas hjärta Isak och Ellie....
  • Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång
  • Prizzi

RingRing: Vilken dr hade ni som satte tillbaka äggen. Tänkte om vi hade samma nu när det tog sig så bra på oss båda =)

(¯`°?.¸ ♥ EMIL ♥ ¸.?°´¯)
  • RingRing

Prizzi: är inte 100% säker men jag har för mig att hon hette Eva, det var i allafall en kvinna med blont hår blåa ögon var i ca 35 års åldern. Är så dålig att komma ihåg namn och just då satt man på så mycket nerver. Vad hette den som förde tillbaka till dig?

• Prizzi

Camilla hette hon, ljust hår runt 40 typ :) låter nästan som samma ;)

• RingRing

Prizzi: det kan mycket väl vara samma, känner mig inte alls säker på namnet Eva, det kan mycket möjligt varit en Camilla. Lite glömsk

• Kattflickan

Wiggum: Jag har äggplock den 25 juni, midsommar kom emellan så jag får spraya lite länge.

Jag har hört att Camilla ska vara trevlig, bra namn iallafall

Förhoppningsvis spelar det ingen roll vilken läkare man har vid ÄP eller ET.

• Ulrika 80

Tack för tipsen angågende ersättning.
    Nu har vi varit uppe och vi kommer att börja i augusti efter sommarstängningen :) Det känns perfekt!

• Chief Wiggum

Skönt att ni kan börja redan snart Ulrika.

Jag har en fråga till er som hunnit göra äggplock: Hur har dagen/dagarna efter känts? Har ni varit igång i normal fas eller har ni legat hemma med magvärk? 

• Kattflickan

Wiggum: det är mycket olika. Jag kände inte av mitt äggplock alls. Var helt återhämtad dan efter.

• Prizzi

Jag hade jätteont efter äggplock o var hemma en dag från jobbet. Var helt sängliggandes...

• RingRing

Jag hade jätte ont efter äp, dagen efter kändes det lite bättre på fm men fram på em så gjorde det ont för varje steg jag tog samt att magen var svullen. Hade kanske ont i 2-3 dagar efter äp.

Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång