• RingRing

IVF/PGD väntar på eller är igång

Hej!

Tänkte starta upp en ny tråd där vi som väntar på eller är igång med IVF/PGD kan samlas.
    Jag vet att det redan finns en tråd för PGD:are men det är inte så många som är aktiva där så jag tänkte att jag startar upp en ny så kanske det är några fler som hittar hit. 
    Vore kul att få prata med andra som är igång med behandling eller som är i start groparna. 

Ni kommer alltid finnas i mammas hjärta Isak och Ellie....
  • Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång
  • RingRing

Chef wiggum jag har inte tagit några omega 3 kapslar innan vårt försök. Har endast tagit 2 st aco kvinna. 

• Kattflickan

Wiggum: jag har tagit omega tre ibland de veckor vi inte ätit fisk, jag har kvar en burk sen senaste graviditeten. Vissa säger att det är bra att ta.

• Ulrika 80

Det gick rätt bra igår, det var samma fel som vi trodde, dock var det njurproblem också så han hade inte överlevt ändå.
    Wiggum. skönt att få börja med spraystart redan.
    Kattflickan. Hur går det har du hört något?

• När2blir3

Hej tjejer! Här är en till som precis börjat spraya. Tredje gången gillt, blandade känslor.

• RingRing

Välkommen till tråden. Gör du din behandling på Huddinge också? Håller tummarna för 3:e gången gillt.

När2blir3 skrev 2012-04-18 20:01:48 följande:
    Hej tjejer! Här är en till som precis börjat spraya. Tredje gången gillt, blandade känslor.

• Ulrika 80

En liten fråga. Det börjar närma sig vårt första besök och hur har ni gjort som bor lite längre bort? Har ni fått ersättning för resan dit och hem? Och var fixar man det?

Kattflickan, hur har det gått?
    RingRing, när var det ni skulle på ert första ultraljud?

• När2blir3

RingRing, grattis till graviditeten. Det måste kännas underbart. Jag gör behandling på Karolinska, tycker dom är mycket trevliga.

• Kattflickan

Tjohoo! Vi hinner ett försök till innan sommaruppehållet, precis!

Jag har kommit igång med träningen igen efter alla mina förkylningar och magsjuka. Vill gå ner nåt eller två innan nästa försök och det får mig att må bättre.

Vet inte hur det är med reseersättning, jag bor för nära, i Uppsala.

• RingRing

Vi har ju ett par mil till Huddinge och vi har rätt till rese ersättning ifrån vårt hem landsting. Har dock strulat lite eftersom vi aldrig gick något intyg i från Huddinge när vi varit där men vi har ringt i efterhand och fått intyg hemskickade som vi nu ska lämna in.

Nu är det inte ens 1/v kvar tills vi ska på vårt ultraljud den 2/5. Längtar

Ulrika 80 skrev 2012-04-25 20:29:45 följande:
    En liten fråga. Det börjar närma sig vårt första besök och hur har ni gjort som bor lite längre bort? Har ni fått ersättning för resan dit och hem? Och var fixar man det?

Kattflickan, hur har det gått?

RingRing, när var det ni skulle på ert första ultraljud?

Kattflickan: vad härligt att läsa att ni hinner med en behandling innan sommar uppehållet. Då måste det vara närsom ni kör igång ?

När2blir3: tackar för gratulationen, ja det känns helt fantastiskt och vi är så lyckliga
  • Prizzi

RingRing: snart ultraljud, vad spännande!! Någon känska för en eller två?

(¯`°?.¸ ♥ EMIL ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång