Tilda76 skrev 2013-12-25 11:47:22 följande:
Hoppas ni har det fint och mår bra! Min man och jag var tvungna att dela på oss den här julen och det känns lite tufft tycker jag i situationen. Jag känner ingenting från lilla knyttet och har svårt att hålla hoppet uppe, särskilt när man umgås med familj och allas många barn och tänker på sin egen framtid, kanske utan barn. Om jag ser en film med barn börjar jag gråta, plus alla vänners foton på facebook på sina fantastiska jultomtenissar till barn. Längtar faktiskt tills julen är över. Nästa år får det nog bli en resa någonstans istället. Läste också om att de flesta ofrivilligt barnlösa hamnar i en pågående kris som inte går över likt en kris efter ett dödsfall etc och att man kan behöva hjälp med det. Frågan är var man hittar det. om någon har tips i Skåne på terapeuter snälla hör av er. 2014 måste bli ett bättre år, det ska det bli!
Hej! Tänker på dig! Ja, så känner man speciellt vid högtider då mycke barn finns med. En resa kan vara bra då, bra initiativ. RD 7 idag tors. Kände i morse att nu är det över även denna gång
hade menskänningar på hög nivå. Blir bara så less... 3 i frysen, men de klarar ju sällan upptining, vi fick bra kvalité på alla äggen ju. Varför tar det sig inte då???!!!