Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011
Ypke skrev 2013-05-16 22:37:48 följande:
Pia, hur då Åbo har inte tekniken? Dels är de uppköpta av Fertinova nu, dels odlar de ju till blastocyst när de tinar upp embryon - vad skulle skillnaden i teknik vara att göra det på färska?Lillan - vilket plus?? Jag försöker hålla i mig bäst jag kan och inte överanalysera. Tyckte jag kände bra grav.symptom tidigare idag och sprang lycklig hem för att jämföra med anteckningarna från mina fyra Ivf:er, som alla slutade med minus: visar dig att jag haft mer eller mindre exakt samma symptom samtliga ggr ... Fasen vad man glömmer. Jag är patetisk. Men håller i hoppet gör jag, jodå.
Myran - fint skrivet om syskonförsök. Det är synd att så mkt av vår oro rör helt andra grejer än det vi håller på med - som är tillräckligt jobbigt i sig! Tänk om vi kunde stilla våra tankar lite och ta en dag, en process, ett projekt, en grej i taget!
TUVA: allas våra tankar går till dig ikväll. Önskar så innerligt att det går bra imorgon. Kram!!
Jag önskar dig ett plus nu. Så kan vi hoppas att jag oxå får ett fint plus i slutet av året.
När har du TD? Åhh va spännande...