Joseta skrev 2013-11-14 07:47:49 följande:
Tack för era svar. Lovade återkomma till kliniken idag. Jag vet att man inte kan räkna med cykeln som vanligt när man tar alla de mediciner som vi gör, men jag kommer sannolikt få mens omkring den 21-22/11 så återföringen kommer isf bli på dag 23-28 i min cykel och det känns som risken är rätt stor att det blir för sent. Jag har väldigt regelbunden cykel på 26-27 dagar och oroar mig så klart för att min egen hormonproduktion ska göra så att slemhinnan hinner bli "för gammal". Jag ska höra lite med dem om detta när jag ringer dem senare.
Ytterligare en aspekt är att det kanske inte är så lätt att få tag på biljetter just veckan före jul. Och kliniken julstänger ju så vad händer om donatorns behandling drar ut några extra dagar på tiden?
Lillan, vi går också i Åbo. Så då kanske vi åker dit samtidigt

När kommer du börja med progynon, dvs. när väntar du din mens? Vad har de sagt till dig ang. julstängning?
Ypke; skönt med goda exempel.

Grattis igen!!! På vilken dag gjorde du återföringen? Har du gjort något tidigt VUL för att se att allt ser bra ut?
Grattis till dina pyrena Mirakel. Håller tummarna för en fin julklapp!
Lycka till idag fertilitetsresa?
Virvla; hur går det för dig? Hur känns det i magen? Kommer ni ta fler hcg-test? Eller blir det något VUL?
23-24/11 väntar jag mens. De har inte sagt något om julstängning till mig alls... Yes då kanske vi är där samtidigt