• Lillan15

Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011

Joseta skrev 2014-03-04 16:42:48 följande:

Lillan; det är så det SKA kännas. Håll ut! Jag håller tummarna för ett plus till er också! När är det testdag?

NinaCamilla; det är ingen som ska dra ner er från toppen och jag tror nog ni kommer stanna där. Jag befinner mig här nere i hålet just nu och är inte intresserad av att få sällskap så håll dig härifrån Kom ihåg att ni nu klivit över den gräns som innebär att det är mer sannolikt att allt  kommer gå bra än att det inte gör det! Det måste vara din tur nu!

TD 6/3. Ingen mens ännu. Hoppas det går vägen nu!!! Tack för att du tänker på mig!

• Lillan15
    Joseta skrev 2014-03-06 21:19:40 följande:
    Hur har det gått Lillan? Hoppas, hoppas, hoppas att du har fått ett plus att glädjas åt! *håller fortfarande tummarna*
    Tack, för att du tänker på mig! Jo, testet var positivt i morse. Clear Blue "Gravid 2-3" stod det. Måste kolla i morgon bitti med. Vanligt apotekstest blir det i morgon. Hoppas på 2 streck då med. Detta är väldigt nervöst. Kan inte fatta det här, känns bara så underbart. Kram till digGuld i mun
  • Lillan15

Stor kraam till er alla! Känns bra. Nalle Hjärta
    När har NinaCamilla UL? Undra hur många det är? Spännande...

• Lillan15
    NinaCamilla skrev 2014-03-07 22:25:36 följande:
    Jag fick åka hem med min höger äggstock. De misstänkte det länge men eftersom hemoglobin visade stabila värden, vill de inte öppna mig. UL expert såg inga fosterhinnor eller annat. Hcg har mäts sedan i tisdags och varierar vilket de tolkade som missfall. Enda som vi han nu göra är att avvakta 2 veckor och då går vi veta om det finns nån som lever där inne. Jag är så ledsen och omtumlad just nu. Smärtan har inte släppt än och de inte vet vad är det. Hoppas på den bästa ändå.., försöker glömma bort dessa dagar. Kram till alla
    Stor kram till dig! Usch va hemskt. Jag kanske är dum i huvudet, men kan ägget fastna i äggledaren oxå när man gör ÄD/IVF? Tänkte jag inte på. Krya på dig! {#emotions_dlg.flower}
  • Lillan15
    Joseta skrev 2014-03-12 12:49:15 följande:
    Lillan; hur går det för dig? Hur mår du nu? När är det dags för VUL?
    Än så länge går det bra. VUL 2/4. Jag mår bra.
    Hoppas Du får göra FET i maj före sommaren i alla fall. Kram till dig Solig
  • Lillan15
    Anemon skrev 2014-05-05 22:53:38 följande:
    Minnah, jag har precis fått mens så jag skulle inte ta sprutan förrän dag 20....och då hinner jag inte. Nu blir återföring 22:a om allt går bra.

Spännande om epigenetik...om någon hittar dokumentären så är jag också intresserad.

Lycka till kära du Guld i mun
    Jag lyckades bli gravid på FET nr. 1. Nu V. 13 +
  • Lillan15
    Anemon skrev 2014-05-20 17:19:40 följande:
    Känner hopp när jag läser om er som lyckats och nu är en bra bit in i graviditeten.

Själv har jag precis fått klart med alla bokningar i sista minuten efter besked om att två tinats och det ser bra ut...so far! Färjan i kväll över och sedan tack SAS för att Eurobonuspoäng går att använda för hemresa i morgon!

Håll tummarna!

Lycka till! Tänker på dig Guld i mun
  • Lillan15
    Anemon skrev 2014-05-21 15:21:19 följande:
    Tack för att ni tänker på mig!
    Det har gått jättebra idag och är så glad nu. Vi har fått två tillbaka ( klass 2 och 3 vilket var mycket bra tydligen) och vi har fortfarande kvar ett embryo i frysen!
    Solen skiner och Åbo är hur varmt och härligt som helst.
    Tillbringat en del tid utomhus men har också nyttjat två bibliotek och kunnat jobba på distans också så nu slipper jag stressa över jobbet också. På väg till flyget nu så snart hemma!

NinaCamilla, när tror du att du får klartecken till ett nytt försök? Du har ju fått en sådan lång resa mellan försöken med komplikationer att nästa gång bara måste vara er turgång!

Kram alla från Åbo
    Grattis, så skönt Solig nu blir det bebis i feb. Spännande 2 veckor... Vilken Dr. träffade du? Härligt med bra väder oxå
Svar på tråden Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011