Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011
Hej!
Efter litet uppehåll och tid för eftertanke är jag tillbaka i tråden. Spännande med så mycket på gång. Varmt lycka till Fru xx och håller tummarna för er Myran, NinaCamilla, Lyckligtlottad och ni andra som är på gång.
Ge inte upp.
För egen del lyser faktiskt mirakulöst nog hoppets lykta fortfarande. Detta trots att jag efter tredje och sista insättningsförsöket med absolut sista embryot i reserven (som hade hunnit bli en långtidsodlad blastocyst) fick en blödning i fredags och var säker på att det nu var kört och att missfall var på G.
Har ju haft flera missfall förut och kramperna som kom kändes igen...
Men blödningen var helt annorlunda, sparsam och tog slut eftermiddagen därpå. Kändes inte som vad jag hade förväntat mig. Väntade några dagar på mer blödning men som inte kom, trots en del värk i magen.
Talade med en MVC-sköterska som inte heller tyckte det lät som ett typiskt missfall, särskillt inte som mina gravidsymtom kvarstår och märks allt mer... Hon skickade i alla fall remiss för mig för tidigt ultraljud. Ska dit på måndag... Tänk OM det finns liv kvar där inne?!? *hoppas* :)
Lycka till också Ypke. Tänk på att det går en smidig buss från färjan till kliniken, MEN den tar inte kort så ni måste ha euro-kontanter till biljetten. 2,50 per person. Man kan växla på färjan om ni inte gjort det i förväg.
Så nu väntar jag på domen på måndag och önskar er alla en skön lördagkväll.
Tack för allas omtanke när det var som tuffast och tack för att ni finns.
Kramar!